Acomplia
Någon som äter dom tabletterna för att gå ner i vikt?vore kul att få kontakt med fler som äter som..
Någon som äter dom tabletterna för att gå ner i vikt?vore kul att få kontakt med fler som äter som..
hej, jag har också börjat med dessa...
jag har ätit dom sen januari..
jag har bara ätit dem sen i lördags,
William 05 -hur funkar de för dig??
Dom funkar väl sådär måste jag säga. Har ni laggt om kosten helt? Jag tränar 4 dar i veckan. Har sen Januari gått ner 12 Kg.
ska försöka lägga om kosten... har varit hos en läkare som skrivit remiss till dietist, hoppas att jag får komma dit snart.
försöker komma iväg och simma fem dgr i veckan, funkar bra just nu eftersom jag pluggar, vet inte om det går lika bra när jag jobbar sen i sommar.
Jag har ätit dem sedan årsskiftet och gått ner nästan 10 kilo. Det går sakta men varje gram är ju ett gram åt rätt håll. Jag motionerar inte mer än vanligt.
Vera - hur mycket motioner du då?? jag menar om det inte är mer än vanligt.
Acomplia är det receptbelagda tabletter? Vad gör dom?
znazit - har finns info om Acomplia:
www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
har du fått några biverkningar?? isf vilka var jobbigast??
Det enda jag har märkt är att jag är mer känslig. Har lättare till gråt. Men så är ju depression en biverkning. Men det är inget som jag tycker är något jag lider av.
okej, det låter ju bra... hoppas att jag inte får några större biverkningar.
Nån som äter Cymbalta å denna med samtidigt?
har nu ätit Acomplia i snart två veckor men jag känner ingen minskad hunger eller minskat sötsug. Är snarare mer hungrig och sugen på godis.
Nån mer som känner så här???
Ska till dietisten första gången på onsdag, får väl fråga henne vad hon tycker, om jag ska fortsätta med dem eller sluta.
Bantningspiller ThermaCuts - http://track.thermacuts.se/product/ThermaCuts/?uid=2484&sid=516&pid=115&bid=advandec Jag har mottagit beställningen och den kom i tid och pillerna fungerar jättebra.