• Alibaba

hjälp! viktigt!

Min 17-åriga tonårs tar mina Estrella chips och slänger de OLW chipsen som jag ahr köpt till honom. Sedan låser han in sig på toaletten ensam och äter dem själv... Detta händer varje fredag när vi har varit och handlat, vad ska jag göra?

• Svar på tråden hjälp! viktigt!
  • Snubbelfot

Öh, jag fattar inte. Köper du OLW til honom och han tar dina Estrella? Isåfall köp Estrella till honom med.

• jessca

haha, fölåt kunde inte låta bli att skratta lät så roligt.
    Förklara lite mer vad du menar...

• Alibaba

Det tänkte jag inte på Snubbelfot, tack för tipset!

• black is back

ska man äta skit, är toaletten ett ypperligt val. din tonåring gör helt rätt.

• miss you

Men köp Estrella till honom ed. Eller fråga vad han vill ha.. Det gör min mamma jämt och det är inga problem, vi får köpa en chipspåse var i familjen...

• BigAuntie

LOL!!

Det låter ju jätteroligt! Men jag håller med dom andra, fråga honom varför han gör så, och försök att rätta till det som är fel.

• Madderakka
    Ursäkta, lite underligt låter det. Men jag håller med "black is back" i det här. Chips är skit. 
    Prata med din son och fråga varför han gör så. Äta på WC är ju inte så hygieniskt....
  • NoMatter

Släng ut ungen och sätt dig själv på toa och ät (innehållet i) båda påsarna.

De säger alltid att den rätta personen dyker upp så småningom. Min måste ha blivit överkörd av en lastbil.
Svar på tråden hjälp! viktigt!