pappastrul
Visste inte riktigt var jag skulle lägga detta Ville bara ha lite råd. Jag är 24 år och har precis fått barn.Min pappas sambo kan inte riktigt acceptera detta har inte kommenterat min graviditet eller träffat min dotter trotts att hon är en månad om några dar. Min pappa alltså mitt barns morfar verkar inte riktigt vilja stå för att han var här idag. han var här typ 20 minuter och sen ringde telefonen och han verkade väldigt stressad och försvann väldigt fort och skylde på att min dotter började skrika och att det var därför han skulle iväg. det verkade som att han skämdes för att vara här han blev helt förbytt när det ringde och sen försvann ahn väldigt fort tydligen hade han inte sagt till sin sambo att han skulle hit. Har förstått lite att de har svårt att få barn men det kan ju inte jag göra något åt. och hans sambo är bara spydig nu när vi träffas vi har aldrig gått riktigt bra ihop men nu är detr riktigt illa. pappa har aldrig riktigt funnits för mej och nu när jag känner att han vill finnas för min dotter sin dotterdotter så känns det inte riktigt som han får det. Vill bara ha nåt råd från nån som har varit i samma situatuion eller liknanade kanske nån som har bonusbarn. för att jag fattar inte.och samtidigt förstår jag att det inte alltid är så lätt vad ska jag göra?