Blir det någonsin vår tur?
Blir det någonsin vår tur? Har försökt i 2 1/2 år och aldrig ett plus på stickan. Kommer vi någonsin att få ett barn? Vi är oförklarligt barnlösa, har gjort 2 inseminationer och 2 ivf. Fy vad jobbigt det känns idag
Blir det någonsin vår tur? Har försökt i 2 1/2 år och aldrig ett plus på stickan. Kommer vi någonsin att få ett barn? Vi är oförklarligt barnlösa, har gjort 2 inseminationer och 2 ivf. Fy vad jobbigt det känns idag
Hej vännen, om jag visste vem du var skulle jag skicka ett fång med blommor för att pigga upp dig, nu får jag nöja mig med att skicka en BAMSE KRAM. vet hur du har det och lider med dig, finns inget jag kan säga som egentligen kan muntra upp dig eller hjälpa. Tänker på dig!
Tack för kramen, den värmer! Jag fattar bara inte hur det ska gå till att bli gravid. Det där med blommor och bin verkar inte fungera på oss
Hej
Det finns inte så mycket man kan säga, har själv varit i den cirkusen, vägen dit var oändligt lång, full av tårar och 2 missfall, spolning och operation, trodde aldrig nånsin att man skulle få bli mamma, det enda man får försöka med är att bibehålla hoppet. Sänder en lyckospark
Msnorrland: jag håller tummarna för att ni lyckas nästa gång!!!
Hejsan!
Jag förstår att ni har det tufft och jag hoppas verkligen att det är er tur snart! Vi lyckades på vårt tredje IVF och är nu glada att vi fortsatte kämpa trots att det kändes så hopplöst.
Lycka till!
Tack för era svar!
Mirakela- grattis!!! Var ni oförklarligt barnlösa? Det är det jag tycker känns så jobbigt. Är rädd för att vår barnlöshet beror på tidiga kromosomfel som gör att äggen slutar att dela sig...
Å vad jag längtar efter ett barn
Jag blev gravid efter 3 år med 6 ivf:er, 1 ÄD och 2 FET så man kan lyckas även efter många försök.
Lycka till!
Man kan lyckas efter 7 år också.... Är nu i fjortonde veckan efter vårt tredje ivf i mars. Har gjort en massa olika försök och behandlingar (tabletter, sprutor, inseminationer, ivf, ivm...) under årens lopp. Vi är också oförklarligt barnlösa.
Förstår att du längtar, ge inte upp! Kram
Ja visst känns det tungt när man aldrig blir gravid.... Vi har försökt i 2 år utan resultat, också oförklarigt barnlösa. Väntar på remiss nu till IVF, känns jättenervöst, tänk om inte det heller lyckas. Vad 17 gör man då???? Men någon gång måste det väl ändå vara våran tur! Eller hur? Det enda man kan göra är väl försöka tänka positivt och forsätta hoppas, och inte gräva ner sig, men det är svårt...
Tammie- tack för peppet!
Maxie- underbart att höra att det finns hopp för oss oförklarligt! Grattis!!!
Pallonhaj- jag hoppas verkligen att det är vår tur snart. Jag är livrädd för vad som händer om det inte lyckas, vill så gärna veta vad det beror på...