• ThisIsMe

Sökes: Promenadkompis i Västerås

Jag letar efter en promenadkompis (eller flera) som vill gå långa raska promenader. Jag har alltid tyckt om att vara ute och gå och har gjort det mycket, men nu de senaste månaderna har jag börjat tappa sugen. Jag tänkte att promenadsällskap kanske gör det roligt igen. Jag bahöver gå ner lite i vikt och ska försöka vara ute gå 60 min om dan. Om det finns någon som vill gå med mig, iaf ett par dagar i veckan, så vore det kul! Det spelar ingen roll om du är ung eller gammal, inte heller om du går med eller utan barnvagn. Själv är jag 23 och än så länge barnlös. Bor på Norra Gryta i Västerås.

• Svar på tråden Sökes: Promenadkompis i Västerås
  • Mi Amore

Hej! Jag skulle gärna gå med dig, men jag bor på bäckby! Det är ju 1000 mil bor.

Du är mammas allt! 07-02-25
  • LC Star

Jag brukar gå på björnön...tycker det är mysigt där även fast det finns några mördarbackar på 5 km men det kanske kan pigga upp din promenad?

• ThisIsMe

Men oj, jag har ju fått svar! Har jag helt missat. Tyvärr så bor jag på Norra Gryta och har inte bil, så promenader på Bäckby och Björnön kan bli svårt. Men trevligt vore det!

• Hösten2024

Hej! Jag söker också nån att promenera med! Jag bor vid Rocklunda så inte så långt ifrån . Jag är 56 men gillar att gå! 

Svar på tråden Sökes: Promenadkompis i Västerås