• AHL

Massor av missfall men nu fått barn!

hej alla!
    Jag vet, när jag såg sådana här inlägg så trodde jag bara att det var bullshit! Inte kommer jag få barn, jag får ju bara missfall hela tiden. Men så efter 6 års kämpande och en massa missfall till följd så sitter jag nu här med en son på snart 3 månader.
    Jag vill bara säga att det kan faktiskt gå om man inte ger upp, men vägen dit är lång ibland och jäkligt jobbig! Jag har gråtit floder, varit jättearg, gått hos kurator, vägrat umgås med folk som har bebisar mm mm.
    jag beundrar ert för ert kämpande verkligen! Jag hade faktiskt gett upp när jag blev gravid. Satt på semester m sambon med en drink i ena handen och en cig i andra o sa att "nu struntar vi i barn! jag orkar inte hålla på längre, vi får lägga våra pengar på roliga semestrar istället". O för första gången så menade jag det!
    Samma vecka blev jag gravid visade det sig. Livet är märkligt!
    Kram till er alla!!!

• Svar på tråden Massor av missfall men nu fått barn!
  • taca

Så härligt historia, jag blir verkligen glad av att läsa det. Både för eran skull och lite för mitt också för det ger mig mer hopp....
    Lycka till med allt

• stjärndamm

Grattis!!

vad starka ni har varit:)

Är själv gravid igen efter tre missfall å en druvbörd o har passerat vecka 12 så jag hoppas att min historia ska bli lika bra som din!

• Fru hopplös

Grattis, vad roligt att höra!!

• AHL

Jo, till slut så gick det ju! Fick extra hormoner de sista 2 grav, resultat ett missfall o en son :) Om det hjälper egentligen vet jag inte, men det känns som att de gör NÅT på KK då iaf.

• MinlillaPuh

Grattis....
    har själv upplevt 7 missfall och fick en son för 13 månader sen.
    Maria

• Snozie

Jag är så glad för eran skull.... hoppas jag också kan få skriva ett sånt här inlägg nån gång i framtiden....hoppet är ju det sista som överger en säger dom....?

• Secrets

Va härligt o läsa! ...alltid trevligt o höra att de gått bra för sånna som kämpat länge, o dessutom att ni berättar era historier, så skönt o höra att de lyckas. Man har ju inte alltid orken o då e de underbart att de dyker upp trådar från sånna som just DIG! Tack!
    GRATTIS!!!

Kram

• AHL

känns rätt bra nu faktiskt! fast d var flera gg under de 6 åren vi kämpade som jag trodde att jag skulle förbli barnlös. ingen lätt resa precis men konstigt nog gick det!
    STOR KRAM till er som fortsätter kämpa.

• änglarfinns

Aaahh härligt!! Fler såna här inlägg tack helt underbart att läsa!! Kram på er alla

• MalinMartinsson

Din historia inger hopp...och det behövs här :)

• pear

Eftersom ni önskade fler liknande inlägg passar jag på att skriva ett jag också
    AHL och jag har ju följts åt och kämpat "tillsammans" här på fl. Min historia liknar hennes. 4 fruktansvärda, jobbiga, påfrestande missfall upplevde jag och min sambo innan vi fick vår underbara, ljuvliga lilla dotter, snart 5 månader. Jag var aldrig beredd att ge upp kampen men visst tvivlade jag många gånger på om vi nånsin skulle få uppleva lyckan att bli föräldrar.
    Och jag vet att det finns fler här på fl med liknande upplevelser. Vi är ett gäng som följts åt och kämpat tillsammans och många har det ordnat sig för.
    Så kämpa på! Och har ni frågor o funderingar m.m. så får ni gärna kika in till mig.
    Varma kramar till er alla!

• Blanchett

Vilket bra inlägg. Känns trösterikt även för mig, just när det känns som värst.
    kram!

• Kattis L

Känns helt underbart att läsa ditt inlägg... Jag önskar mig inget annat än att en liten väljer att stanna hos mig... Men i dag 5 med missfall bakom mig så vet jag bättre... Men inlägg som ditt ger mig hopp kram kram

• AHL

Kattis L: Precis så kände jag oxå. Var helt säker på att det aldrig blir barn. O jag hade ju som sagt gett upp helt när jag blev gravid. Hela graviditeten var påfrestande psykiskt så d är inte så att man släpper alla oro när ett visst antal veckor gått. Jag hoppas det ska gå bra för dej iaf, och alla andra härinne som kämpar. För mej tog det 6 år!

• Höstlövet

AHL - hur många missfall hade du fått? Bara nyfiken...
    grattis!!

• AHL

4 st på "pappret" men tror att d är 5 egentligen. En gg orkade jag helt enkelt inte kolla upp det. Sonen är nu 4 mån o 2 v och världens sötaste förståss. Fick ett mkt snällt barn efter alla år av kämpande. Sover varje natt 8h i sträck o är glad för det mesta :)

• Weblinda

Ni som lyckades få en liten till slut, vad fick ni för hjälp för att det skulle komma ut en liten till slut?
    Har haft 3 missfall, men blir jag gravid igen vill jag ha hjälp kanske extra hormoner eller vad tror ni?
    Kram

• AHL

Jag fick extra hormoner de 2 sista graviditerena, slutade med 1 misfall o till slut 1 barn!

• Kuben

Även jag kan skriva under på att livets vägar är outgrundliga. Vi fick 5 mf, i dag har vi en liten 14 månaders dotter.

Kram till er alla som kämpar!

Svar på tråden Massor av missfall men nu fått barn!