• Mollan

Fyra hål i ett öra, två i ett - är jag ute?

Jag har fyra guldringar i ena örat och två hängsmycken i det andra. Har inte tänkt så mycket på det, eftersom jag haft dem så länge. Men det är inte särskilt modernt, va? Men att ta ur dem känns konstigt. Dels för att de är en del av mig och sen blir det ju fula hål efteråt. De läker säkert inte igen efter alla dessa år...

Har ni fler hål än ett i varje öra?

• Svar på tråden Fyra hål i ett öra, två i ett - är jag ute?
  • miss you

Jag har 7 i ena örat och 3 i andra.. Men jag är nöjd med min a hål och om någon klagar så säger jag attd et är inte deras ensak. Det är snyggt me fler i ena örat!

• lia76

Varför gå efter vad som är modernt eller inte?
    Det har jag ALDRIG gjort!
    Jag är inte så modemedveten att jag följet precis allt!
    Och vaddå...
    Om nästa år det är på modet att ha massa hål i öronen... ska du då helt plötsligt sätta dit dem igen

Gör som du känner...
    Följ inte modet så strikt

Kram Lia, stolt mamma den 23/9-2006 till en liten Stella
  • mysrester

Ja fy, det är verkligen tidigt 90-tal med en massa hål i öronen, och sååå fult

• emma brolin

jag hade tre i det ena örat innan och sju i det andra. nu har jag 2 i ena och ett i det andra. fick mass inflammationer och skit så fick ta ut det. Det kan väl inte bli ute?

My baby can kick your babys ass!
  • Sussela

Jag har oxå två hål i ena och 4 hål i det andra.. har oxå märkt att det är lite ute hehe.. men man ska väl ha som man trivs med!

Vår älskade lilla Nellie är äntligen här!
  • kikkan79

Jag har fem i vänster o tre i höger, men använder bara första hålet sedan flera år :)

• Fr1dlyst

Jag har 5 hål i öronen. två i det ena och tre i det andra. har små diskreta stenar i dem. ibland plockar jag ur alla och har ringar.
    hängsmycken tycker jag bara passar när man har ett hål i varje öra - eller om man plockar ur de andra man har.

• 19anna76

frågan är ju bara vad som är snyggast, att ha örhängen i alla hålen, eller gå utan och man ser prickar/märken där dom suttit...ser oxå lite tråkigt ut på något sätt ju.

Svar på tråden Fyra hål i ett öra, två i ett - är jag ute?