• Tyler Durden

sitta på kontoret

Läst en tråd där de flesta av "era" kvinnor berättar att ni sitter ner även när ni kissar, stämmer det, har era kvinnor stöpt om er så mycket att ni sätter er ner för en 20sek njutning.

vill höra hur ni gör!

Jag står rak i ryggen och skiter att fäll ner locket.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-25 08:08:07:
    ska visst hjälpa mot prostatacancer, men det gör även att runka och fullbordad älskog.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-26 17:10:54:
    kan förresten lägga upp damernas svar om er, de är så stolta över er sittkissare
    www.familjeliv.se/Forum-5-69/m19976901.html

• Svar på tråden sitta på kontoret
  • Tyler Durden

ingen fast 40 klick, men era kvinnor svarar för er i toatråden, där avslöjar de er kissmetod. Vet att legosoldaten står iaf .

• Anders80

Själv sitter jag oftast (av den enkla anledning att det är lite jobbigt att läsa om man står och kissar). Det är dock inte helt uppskattat det heller tydligen (nåt om att det tar onödig tid etc)

• Streamline2007

Jag står upp. Om jag vill läsa något på toa, gör jag det när det pockar på i andra änden.. :)

• CheezDooodles

Står upp för det mesta. Glömmer tyvärr av att sitta ner. Med två små pojkar på 4 resp 2 år så blir det lätt blött på golvet när dom ska göra som pappa gör. Ok, lillkillen kör fortfarande blöja men det är en dagsfråga innan han drar av sig blöjan och ska göra som pappa.

• Tyler Durden

ska vi pappor sitta på potta bara för att vi har söner, det är också en av anledningarna till mammornas lismande.

• CheezDooodles

Det är inte min anledning. Snarare att jag inte själv vill komma till en nerpissad toalett eller gillar att klampa i pölen på golvet.

• Erasmus

Jajaja..om jag stapplar in halvsovandes på muggen vid 03-04 så slår jag mig ner och sover sittandes di där 20 sekunderna hellre än halvsova ståendes. Så.

• khrizt

Stå, stå, stå! Min kille på snart två håller också på att lära sig att stå! ;D Men än så länge går det bättre för honom att sitta ner...

• Som snö

meeen guuud, vad macho du är! Menar du allvar? Står du upp?? Vilken liten tuffing! En riktig rebell! Åååh, avundsjuk blir jag!

Nåt mer i den stora machorevolten som du utför, och vill delge oss förstummade lyssnare?

Svar på tråden sitta på kontoret