• mojsig

automatisk inloggning.....

är det bara jag eller SKA man vara hacker för att starta ett eget account här...
    sambons automatiska inloggning gör att jag inte kan det , och loggar jag ut o kryssar för rutan att man ska stänga av den så ....... hjälper inte det ett skit , suck, inge bra på tv heller, sammlas runt här och hjälp en uttråkad pappa att bli en i gänget

• Svar på tråden automatisk inloggning.....
  • birdies

Men jösses vill du verkligen diskutera pappafrågor så ska du väl inte hänga här. Pappaforumet här är ju patetiskt och handlar mest om sport och bilar. Familjeliv i övrigt är ju mest ett skämt med en miljard meningslösa inlägg om dagen. Är du intresserad av pappafrågor så testa farsa.nu eller pappforum.se

• Spirre

Testa att rensa cookies så ska hennes automatiska inloggning försvinna!

• Magnus Anderson

Vi har windoes xp med olika användar konton eller va man ska kalla det, då har vi inga problem med automatisk inloggning.

Prova det kanske

• Anders80

Vi hade samma problem förut, och det löste vi genom att sambon använde Firefox för FL och jag använde Explorer. Så jag rekommenderar att ni skaffar en till browser (Firefox, Netscape eller kanske det norska Opera) och att du kör genom den. Då kan ni båda ha automatisk inloggning på samma gång utan att nån blir drabbad.

birdies: det finns många intressanta saker att läsa här vad kvinnorna tjattrar om, ibland visserligen bara för att kunna tänka "tack gode Gud att min sambo inte är så här"

Svar på tråden automatisk inloggning.....