• Jag är Sma

Hur tänka på annat?

Nu har jag fått veta - äggen ska lämnas på onsdag och på fredag ska det bli av! Jag är så nervös, men också glad och förväntansfull. Har tusen saker inbokade i veckan sedan tidigare, vilket känns bra för att få tiden att gå, samtidigt undrar jag hur jag ska kunna koncentrera mig och tänka på något anat än vad som ska hända på fredag. Tycker också att jag har fått en del biverkningar av att jag har fått öka dosen av progynon. (Någon annan som också kännt av biverkningar?) Hur är det för er andra som vänar på ÄD- hur klarar ni att koncentrera er på allt annat i livet? Det finns ju så mycket som är viktigt.

• Svar på tråden Hur tänka på annat?
  • Maria 2

Önskar dig Lycka Till !!!!!

• Minisen

Åh vad spännande!!! Jag hoppas verkligen med er!!! Har ni egen donator eller är det en "anonym"? Många bra ägg och stora kramar Mini

• Solis65

Önskar lycka till. De längsta dagarna för mig var efter införandet. Men för mig hjälpte det att jobba och träffa kompisar och framför allt försöka att intressera sig för annat. Jag skriver försöka för man blir väldigt lätt fokuserad.

Än en gång lycak till

• Fiaflopp

Lycka till,det bästa är väl att röra på sig och sånt man tycker om att göra för att koppla bort tankarna även om det ALDRIG riktigt lyckasFlört

• MissC

Hur går det för dig? Lycka till på fredag. KRAM

• Minisen

Hallå!
    Har ni fått veta hur många ägg det blev?
    Jag är så nyfiken...
    Kram Mini

• Fiaflopp

undrar samma som 6464,man blir ju ägg-antals-skadad efter ett antal ivf-er märker jagFlört

• Jag är Sma

30 ägg blev det - helt fantastiskt tycker jag. I morgon får jag ett av dem och sedan följer ju en annan form av väntan. Tack för att ni finns och förstår. Kramar/ Sma

• Minisen

ÅH vad kul! 30 ägg!!! otroligt! Grattis! Jag håller tummarna för er... Stor kram Mini

• adjoa

kan man själv ordna en donator om jag vill göra en äggdonation???? här i Sverige???

Svar på tråden Hur tänka på annat?