Känner att livmodern "arbetar"...har någon kännt samma?
Hej! Har mottaget ett ägg och är på ruvardag 3 .... känner att livmodern arbetar och känns "tung" på något sätt, som att där händer något ... Är det någon som kännt likadant?? / C
Hej! Har mottaget ett ägg och är på ruvardag 3 .... känner att livmodern arbetar och känns "tung" på något sätt, som att där händer något ... Är det någon som kännt likadant?? / C
Hej LitenOglad, jag är på ruvardag 5 och känner något liknande det du beskriver. Hoppas att det tyder på något bra för oss båda. Tyvärr har jag känt någon sorts "aktivitet" alla gånger jag ruvat och det här är tolfte gången...
Lycka till!
Längtansmamman, har du blivit gravid och fått barn nån av dom 12 gångerna?
LitenOglad, jag känner också en viss aktivitet. Är liksom tung långt ner i magen och så kan jag känna nåt i äggstockarna. Är på ruvdag 6 om ET dagen räknas som 0.
Tack för svaren ... anade att det var ganska vanligt att man kännde så ... Lycka till o kram på er båda!
Måste säga att jag kände ingenting när jag ruvade första gången i december förra året efter första försöket med äggdonation... Och svaret på testet var också negativt...
Andra försöket om två veckor (förhoppningsvis)
Lycka till alla ruvare...
Lycka till! KRAM
Hej Elias Emil och ni andra,
Svar på din fråga är: en gång, men det blev MF.
Det här med molvärk under ruvning har varierat, vissa gånger mer och andra gånger mindre och en gång inte alls (senast i februari).
Jag tror att känner man inte ett enda dugg så är det ofta mindre chans (hoppet ute?). Det är ett gott tecken att märka något ö h t. De flesta gånger jag har ruvat har jag känt så'na här tecken som LitenOGlad beskriver, men sedan har de försvunnit ca två dagar före testdatum.
Lycka till alla!