• Chicago2005

Ett PLUS efter 2 år, stod i kö till IVF och så bara det blev PLUS!!!

Fattar det inte.....

Vi skall ju till Sahlgrenska om tre veckor och starta vår IVF.....och nu står jag här med en sticka med ett stort och tydligt PLUS.

Jag har gråtit av glädje halva dagen....
    Vill absolut inte stö salt i sår.....jag VET hur jobbigt det är när alla är så HAPPY och man själv inte plussar.

Tack alla ni som stöttat genom dessa två åren....

Kram på er....

• Svar på tråden Ett PLUS efter 2 år, stod i kö till IVF och så bara det blev PLUS!!!
  • Toadette

Grattis! Har själv varit med om näöstan samma sak! Vi hade precis blivit lovade ivf när plusset dök upp efter 2,5 års längtande!!

Det vackraste som finns är min sons skratt
  • Kwela

Stort grattis!!! Berätta mer och ge oss hopp

Skolsköterskan på högstadiet hade fel ...
  • jds

Gud vad glad jag blev nu, gråter nästan, allt har kännts så hopplöst, hade gett upp hoppet men så läste jag det här!!!
    Stort grattis till dig!

• Lilla Nyckelpigan

Du strör verkligen inte salt i såren!! Bara ger hopp!! Man har nästan slutat hoppas på att det där plusset bara ska dyka upp, men varje gång man läser inlägg som ditt så väcks hoppet till liv igen!! Själv hade jag ägglossning igår... kanske plussar jag också den här gången :)

Tack!! och JÄTTEGRATTIS till er!!!!

• ljusglimten

Oj vad skönt att läsa! Vi har försökt i drygt ett och ett halvt år och jag mår så dåligt! Ibland har jag gett upp. Orkar inte med
    vardagen utan antidepressiva tabletter. Brukar fråga mig sjäv varför det skulle bli ett plus denna månad när det inte har gått vägen på så mänga andra, men nu vet jag att chansen finns. Ett stort lycka till!

• Xweroniqa

Ett Jätte GRATTIS från mig oxå.
    Blir det inget plus för oss den här månaden så blir det till att boka tid för utredning har vi beslutat..
    Men Gud va kul å läsa att ni fått plus, hoppet tänds!
    Lycka till med allt.
    Många kramar

Svar på tråden Ett PLUS efter 2 år, stod i kö till IVF och så bara det blev PLUS!!!