• kev2004

eftervärkar

Allvarligt.. när jag födde min son så var det ingen som sa något om eftervärkar....
    Dom gjorde sååå ont!
    Det är dom jag är rädd för nu när jag ska föda igen.
    Dom säger att det är mycket värre med eftervärkarna andra gången...

Åhh jag som hade så ont första gången, undra varför? Ledsen
    Nån annan som har haft KRAFTIGA eftervärkar med första barnet och hur var det då med andra?

Dom var värre än hela förlossningen!!!
    Om jag skulle tappa några kilon, låt dom ligga, jag behöver dom inte...
  • Svar på tråden eftervärkar
  • MaSo

Jag hade jättekraftiga eftervärkar efter att tösen fötts! Men jag fick alvedon och någon annan tablett som fick livmodern att slappna av! (typ.. eh.. ja..)

Och det var guld värt!

(Bara ett litet tips)

• kev2004
    ok, ja denna gången ska jag BE om tabletter, fattade inte det sist trodde det skulle vara så
    Om jag skulle tappa några kilon, låt dom ligga, jag behöver dom inte...
  • Lady Gaga

eftervärkar visste jag inte ens existerade förrän man gick på föräldragruppen.

~Med en motorsåg slipper du sitta länge på grenen.~
  • Snooze

Mina eftervärkar har bara blivit värre med barnen...första märkte jag inte ens av det, med andra kändes det lite som mensvärk men med tredje...AJJJJJ!!! Gjorde skitont. Undrar hur det blir nu med fjärde....snyft...

• MaSo

Ja, be om tabletter du!

Jag hann inte få någon ordentlig bedövning när dottern föddes, så jag ringde på klockan hela tiden (kändes det som) och bad om tabletter! Tyckte jag hade haft tillräckligt ont!

• Qliana

Jag hade haft två missfall och så graviditeten som slutade lyckligt. Jag trodde något allvarligt fel inträffat - att jag skulle döööööö. Men, de sa som du säger - för varje graviditet så blir det värre. Nu sitter jag här med andra "barnet" dvs graviditet...eller fjärde... Usch, jag hade förträngt det.

Svar på tråden eftervärkar