• Anonym

Blir man hög på naproxen?

Och i så fall hur känns det, hur många måste man ta?

• Svar på tråden Blir man hög på naproxen?
  • Pineapple

Nä, det blir man inte. Tar man många däremot riskerar man att få riktigt ont i magen eftersom de påverkar magslemhinnan.

• Anonym (kille)

Tar man för många så riskerar man att skada levern dessutom.

• zandrisen

Med känslan av att jag gör dig besviken måste jag svara: Nej inte ett dugg. Som Pineapple påpekat så får man nog bara ruskigt ont i magen om man tar för många.

• Edda Elva

Haha, nä... vill du bli hög? Tragiskt isåfall... naproxen får jag mot menssmärtor...

• listo

Nej, man blir inte hög på Naproxen, lika lite som man blir det på Alvedon.

• Anonym

Nä jag vill inte bli hög, men min sambos mamma äter så frukansvärt många, så jag ville bara veta om det kanske var därför.

• Anonym

Naproxen ska man vara försiktig med för den medicinen kan man få leverskador av. Jag fick veta det av en läkare när jag skulle äta dem men tyvärr var jag allergisk mot den medicinen.

• Lovelle7

Jag tog min första naproxen (Pronaxen 500mg) idag och jag fick en skrattattack som varade i ca 1,5 timme. Jag vet inte ifall det var av tabletten men jag hade inte väntat mig den effekten. Jag vet inte ifall det kan jämföras med att vara hög heller för jag har inte testat det. Men det var kul kan jag lova, om det var av tabletten vet jag inte men om det var det tar jag gärna fler. Det står inget i bipacksedeln om någon sådan effekt :/ Jag ska testa igen i morgon så får jag se ^^

Svar på tråden Blir man hög på naproxen?