Del 3: Vi som började utredning i okt /nov -06.
Välkommen till oss som började utredning i oktober/november 2006.
Hej är det någon här?
Haloj tjejer *skriver ett inlägg så den hamnar i favvisarna*
Cilota, Jodå bara bra:) lite öm i bröstvårtan sen igår. Har äntligen fått tummen ur och pierca den Ont :P
Annars är det prima! Själv då?
Våren hade kommit igång jättebra men igår kom det några flingor snö fast inte så det märktes utan det bara singlade ner några stycken småå små flingor *ta bort*
Därimot är alla snöhögar borta Vi hade 18 grader förra veckan tillochmed! Värmerekordet i hela landet hade vi då
Ja det gör förbenat ont när jag råkar komma åt:P men det är såå ballt ^^ jag menar kan jag inte bli gravid kan jag ju lika gärna göra något man inte får när man ska ha barn *s*
Jo det är skönt med värme.. även om den försvunnit en sväng nu :P
Men jag har märkt att jag är myycket gladare nu när våren börjar kika fram igen
skönt med lov du får ta låånga bad med någon bra bok då
Svärföräldrarna kommer hit så det blir nog inte så långa stunder med ensamhet men man får då göra något annat
Jag piercade tungan när jag var ung och jag minns hur förbenade ont det gjorde i början men det var SÅ värt det i alla fall Trots att jag snuttade på Bafucin för att bedöva lite så log jag av glädje av att jag hade gjort det tillslut
Smart att göra nått man inte kan som gravid. Alla rekommenderar ju att man ska dricka vin, äta ostbricka och sushi så ofta man kan. Jag dricker inte alkohol längre av ren ålderdom, känner inte för det Dessutom är vin äckligt Äter inte dessertostar och är fiskallergiker så alla förbjudna grejer när man är gravid gör jag inte ens som ogravid. Det enda jag gör är att ha ändlösa sovmornar så ofta jag kan
hehe förstår det:D Gått och väntat först på kanylerna sen på att mensen ska komma (får ju inte pierca om man är gravid)_ och sen på att mensen ska ta slut så jag inte är lika känslig i kroppen längre:P men nu så vill också ha i tungan men det kan jag ju inte göra själv så det hoppar jag. Klarar inte av att andra ska sticka hål på mig :P är såå nålrädd ^^
Att sova på mornarna kan jag inte:P men dricker brukar jag inte heler göra så ofta.. bara någont glas fruktvin med fruktsoda i Såå gott och smakar inte vin heller
Och så äter jag ju gravad lax så jag spyr ibland Älskar det:P det är nog det jag kommer köpa med hem på vägen från bb när den dagen kommer *s*
Har du gjort det själv??? Nämen nu växte respekten för dig några snäpp. Att du bara kunde WOW!!
Jag tror jag måste gå igenom SLV:s lista och hitta en ny passion som man kan trösta sig med varje gång man blir ledsen över uteblivna barn
Du förresten. Kan det spela så stor roll när man tempar på morgonen?
Du ser ju på min overlay på de första två månaderna så taggig kurvan är. På kurva tre är den också ganska konstig ända till dag 3 när jag började tempa väldigt tidigt på morgonen.
www.fertilityfriend.com/home/cilota
(dag 7 tempade jag ännu tidigare för jag vaknade panikkissnödig och kunde inte somna om och vänta på väckarklockan )