• VärstaGrymmaTjejen

Hur f*n får man igång MMS-inställningarna?? (Halebop)

Jag blir vansinnig snart! Min nya telefon vägrar ta emot MMS eftersom "inställningarna är felaktiga". Jag har letat runt för att hitta de rätta, men vart kan man hitta dom då? Halebop har ju ingen kundtjänst!! Skrikandes

Snälla snälla någon med Halebop som vet!!!

There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • Svar på tråden Hur f*n får man igång MMS-inställningarna?? (Halebop)
  • Silverstream

Ingen hemsida? eller bifogat med telefonen när du köpte den?

• Blue Dragon

Ring till halebop och säg att dom ska skicka inställningarna till din mobil... Du får alla inställningar och det enda du behöver göra är att spara.

• mava

Min kusin hade samma problem, visade sig att hon var tvungen att han pengar på kortet för att det skulle funka.

Stolt mamma till Edvin & Elina
  • VärstaGrymmaTjejen
    Sunflower skrev 2007-03-26 13:22:50 följande:
    Här kanske? www.halebop.se/halebop/settings BF 070404
    Ja.. Jag fattar inte vart jag ska välja vilken jag vill ha... Men nu fick jag ett sms om mms-inställningar, så jag måste nog ha varit rätt ute ändå! Tack
  • VärstaGrymmaTjejen
    Sunflower skrev 2007-03-26 13:25:19 följande:
    Dom har väl visst en kundtjänst? www.halebop.se/halebop/customerservice BF 070404
    Haha Ja, den kundtjänsten är ju KANON!
    Sockan2005 skrev 2007-03-26 13:24:40 följande:
    Ring till halebop och säg att dom ska skicka inställningarna till din mobil... Du får alla inställningar och det enda du behöver göra är att spara.

Finns inget telefonnummer?

mava skrev 2007-03-26 13:25:52 följande:
    Min kusin hade samma problem, visade sig att hon var tvungen att han pengar på kortet för att det skulle funka. Stolt mamma till Edvin & Elina
    Det har jag!
  • VärstaGrymmaTjejen

Nu funkar det!

• annsve

Det är inte så konstigt att man inte kan ringa deras kundtjänst (annat än den automatiska) - det är bara 13 anställda på företaget.

Källa: www.halebop.se/halebop/about&level2menu=0

Svar på tråden Hur f*n får man igång MMS-inställningarna?? (Halebop)