• hib58

Silverbröllop

Jag och min käre gubbe skall snart fira 25 års som gifta. Vi funderar på att rymma och fira för oss själva den veckan vi har bröllopsdag.
    Hur har Ni själva eller Era föräldrar gjort. Har Ni tips på hur jag skall tacka gubben min för att han stått ut med mig i alla år. Vi har faktiskt sällskapat i hela 33 år.
    Brukar det gamla paret uppvakta varandra? Vore kul att komma på nåt extra. Ha det så bra alla.

• Svar på tråden Silverbröllop
  • hib58

Hej igen . Puffar upp tråden. Finns det inga fler gamla stofiler än jag här. Skulle va roligt med tips.

• brokig

Mina föräldrar firar silverbröllop imorgon och de har valt att åka bort en vecka till kanarieöarna på tu man hand. När de kommer tillbaka bjuder vi dem på middag och firar med familjen.

• sommartorpet

Jag är gamal nog till att ha firat silverbröllop. Det ända vi gjorde var att bjuda hem barn och barnbarn på middag.

• hib58

Jag tror jag puffar upp tråden igen.

• Fru U

Mina farföräldrar firar 60-årig bröllopsdag i sommar och vi kommer förmodligen att åka på en minikryssning med dem (barn och barnbarn med respektive bjuder dem). Vi gjorde så när de hade 50-årig bröllopsdag.

Jag vet att min farfar alltid ger min farmor något riktigt fint smycke men är osäker på vad farmor brukar ge honom (men nåt är det nog)

Fru U

Svar på tråden Silverbröllop