• Jessica24

När började ditt barn använda badskum?

♥ Victor 14/3-2006 ♥
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När började ditt barn använda badskum?
  • Moj Katile

6 mpånader när han kunde sitta ordentligt därför att det va såååååå spännande!!

• Sencha

Har inte börjat ännu; han är tre år. Har inte tagit något principiellt beslut eller så men har tänkt jag skulle kolla upp om det finns några som är OK enligt SNF. Tack för påminelsen!

• niiina

3½ år testade han första gången. Badskum innehåller till största delen sulfater, vilket inte är det bästa.

• Pingumamman

Min äldsta tjej har fått prova, tror hon var ca 2 år då.
    Hennes hud blev alldeles för torr

• Sencha

Finns visst två märkta med bra miljöval, i alla fall. Så om jag ser dem, så kanske.

Sulfater... okej, och hur fungerar de? *blir nyfiken*

• SweetStarAngel

1 1/2 år för båda tjejerna

Jag behöver inga tatueringar, mina barns och min mans namn är ristade i mitt hjärta för evigt
  • Tant Green

Hon har bara badat i badkar en gång, då var hon 14 månader tror jag, och hade badskum.

• Monstermamman

Sonen är 3½ och dottern är 2 och dom har inte fått ha nåt badskum ännu.
    Funkar inte så bra då dom båda har en tendens att dricka av vattnet i badkaret.

Det löser sej sa kärringen som sket i badkaret.
  • 5 barnsmamman

6 månader vi har alltid bamses badskum finns på apoteket att köpa.

• mirre2

minns inte me pojkarna (men nu får pojkarna de om de vill de är snart 12år och 9år på måndag)men min tjej på snart 3år får inte bada me skum pga av eksem då blir de värre o de e illa redan och lilla syster på 15mån får inte heller

• sparv78

om jag inte minns helt fel var grabben runt året. har en bild med honom i baljan med en massa skum, tyvärr är det inget datum på kortet så jag gissar lite.

• Angel1978

halvåret gissar jag på. han tycker det är jättespännande. Det blir skum i badet max en gång i veckan, för jag vill att det ska vara lite speciellt. Använder barnängen som är 'ätbart' (smakar i princip ingenting) och inte svider i ögonen..

• Rerre

6 månader för då kunde hon sitta själv

Sessan 050617 & Thias 060831
  • MARIA99

Nån enstaka gång från 3 års ( vi hade inget badkar innan heller så..)Men det är kanske en gåång i kvartalet högst de vill ha bubbelbad.

• 1malle

Badat skumbad vid något tillfälle, gillar det inte...

Ola är en liten prins, han är det finaste som finns
  • Syskonen Stjerneby

Testade första gången när sonen var 1 år. Det gillade han Lite opraktiskt dock för han ska ju smaka på allt

~Mamma till världens finaste Zonny~
Svar på tråden När började ditt barn använda badskum?