• Cacca81

Ev. magkatarr - Vågar jag försöka?

Så jobbigt! Ska ha min ägglossning i veckan så jag och min sambo hade tänkt försöka igen (2 missfall tidigare). Senaste veckan så har jag haft lite ont i magen uppe vid revbenen. Illamående till och från. Brukar alltid vara stenhård i magen men inte den senaste veckan. Vet ej om det beror på stress el att jag har ändrat mina kostvanor eller något annat? Vet någon?
    Har fått höra att jag kanske kan ha magkatarr. Mina ändrade matvanor har inneburit mer juice, frukt, fiberhavregryn och mer grönsaker.
    Har ett ganska stressigt jobb både fysiskt och psykiskt.
    Är det läge att försöka nu? Eller ska jag vänta en till två månader? Känns jobbigt när man har bestämt sig och så händer det här. *blä*

Tacksam för all hjälp och tips jag kan få!

• Svar på tråden Ev. magkatarr - Vågar jag försöka?
  • stjärndamm

Hejsan!!

Jag tror att du kan försöka ändå.. Jag har också ändrat mina kostvanor(bara för att slippa ett 4:e missfall)Men jag är inte gravid än.. Jag har också grym magkatarr o illamående....
    Tror man bör äta fullkorn o fibrer med måtta.... Men nu när du har magkatarr ska du absolut inte äta fullkorn.... det är erkligen inte bra!! Hoppas det blir bra snart..

Svar på tråden Ev. magkatarr - Vågar jag försöka?