Livet känns just nu så jä--la orättvist *suck*
Livet känns just nu jävligt tungt. Förstod att det skulle kräva några ivf men trodde aldrig att jag skulle sitta här och skriva noll resultat av bebis på 5 försök. Två mf var det närmaste jag kom att bli mamma..... *suck*
Vi vet ännu inte hur vi ska gå vidare, ännu ett ivf eller ge oss till tåls och vänta på ÄD. Har bett min läkare skicka remiss till HS för ÄD och hoppas att vi blir godkända. Har dessutom tagit kontakt med en privat ÄD klinik i Uppsala. Har två fantastiska väninnor som ställer upp som korsdonatorer. Om jag kan använda M så kan vi vara igång snabbt eftersom hon redan har tagit alla nödvändiga prover och bara behöver ta om dem en gång till. Kruxet är att hon själv genomgått ivf, fått barn genom det och därefter även fått ett barn på naturlig väg, så hoppas hon accepteras. Annars blir det 6 mån väntan på blodprover för J och sedan ska hon ju dessutom donera ägg innan det blir vår tur. Känns som en evighet!!!
Någon annan här på sidan som varit i kontakt med Reproduktionscentrum i Uppsala?
=) J