• over the moon

konstig mens och ont efter missfall...

Hej!
    En fråga..Har haft ett mf i juni -06 och ett ma-nov 06. Efter mf var mensen precis som vanligt, men nu är allt knasigt!
    Mensen börjar med 2-3 dagar av små bruna flytningar,sedan kommer mensen igång fast sparsamt i 2 dar, tar uppehåll en dag,pågår en dag till för att slutligen komma tillbaka sparsamt under en dag ca 4 dagar senare!

Inte nog med det, jag har dessutom ont i livmodertrakten, typ som svag mensverk, ont i ljumskarna, höfterna och ibland även i skinkorna... Har någon haft något lika galet som mig???

Har haft två menstrationer efter Ma. MYCKET tacksam för svar!!!
    Kram!

• Svar på tråden konstig mens och ont efter missfall...
  • looby

hej!
    efter ett tidigt missfall fick jag konstiga blödningar/bruna flytningar till och från under 3-4 månader men hade inte ont. Jag trodde att det var bara obalans med mina hormoner och det slutade sen.Men om du har ont skulle jag starkt rekommendera att du kolla upp det.
    Beklagar dina missfall,
    kram Looby

• over the moon

Hej!
    Glömde säga att ont i magen , ljumskarna osv har jag bara veckan efter mensen, typ vid ägglössningen fram till nästa mens...

• looby

ok..jag kommer ihåg att jag var mera öm än vanligt vid äl efter missfallet..

Svar på tråden konstig mens och ont efter missfall...