• Fialotta 85

Någon som bor ingarö,värmdö??Hej jag är en tjej som precis flyttat upp till ingarö.

• Svar på tråden Någon som bor ingarö,värmdö??Hej jag är en tjej som precis flyttat upp till ingarö.
  • puttelina89

kanske lite sent nu , men jag är nyinflyttad till ingarö med mina två barn

• puttelina89

Hej! jag är upp vuxen i Orminge. var på värmdö bor du?

• puttelina89

okej, är det vi mölnvik? där rusta,brisak o alla dom affärerna är?

• puttelina89

mellan björkviks brygga och mörtvikens brygga. 5-10 min från brunn.
    vad brukar ni hitta på nu på dagarna? är du mammaledig?

• Emmacornelia

Ja jag är mammaledig med vår 1-månaders. Än så länge är vi båda hemma och myser med bebis på dagarna och pillar i huset. Är du ledig? Vad brukar ni göra?

• Marieeh

Jag bor i Hagaberg (ovanför shell). Har bott här i ca 1,5 år. Är uppväxt i sthlms innerstad. Väntar mitt andra barn i feb...

• Emmacornelia

Inte långt kvar då! Spännande :) hur gammal är din andra? Jag har en sexåring hemma också :)

• Marieeh

Mitt första fyller 3 i slutet av maj..
    Inte långt kvar.. känns dock lite segt nu när man börjar bli stor..
    Födde du på SÖS?

• puttelina89

jag opch min 10månaders son brukar göra allt möjligt, seft att bara vara hemma med en rastlös kille, sen har jag en som på snart fyra år som brukar för det mesta vara hemma med oss, men dagis är favoriten

• Stoltmamma11

Jag bor i gustavsberg och är hemma med min ettåring och får nummer 2 i april :)

• Marieeh

Jag har bf den 24/2. Har en tjej som fyller tre i slutet av maj. Bor i Hagaberg.

Svar på tråden Någon som bor ingarö,värmdö??Hej jag är en tjej som precis flyttat upp till ingarö.