har en 14 årig bebis
hej min dotter som är 14 år har börjat bete sig underligt på sistånde. jag börjar från början då.
hon slutade ju med blöjor när hon var 4 år på natt och dagtid och sen dess har det gåt väldigt bra. men nu 10 år senare har hon börjar med det igen. det började en kväll när jag kom in i hennes rum och upptäckte att hon hade en blöja på sig. vad är de här sa jag till henne. hon blev hellt stel av skräck och började gråta. hon berättade att hon vill ha blöjor. hon vet inte varför men hon vill och grät samtidigt. jag vet inte vad jag skulle säga. jag tänkte vad är detta?! sen sa hon att hon inte orkar gå på toaletten på natten och hon har mens så det är bra med blöja då. jag sa herregud blöjor? men varför?
efter en stund pratade vi om det här med blöjor och sån och kom överens att blöjor för hon ha om hon vill. hon ska köpa dom själv eller om jag köper dom åt henne och hon ger mig pengar för det. men allt detta känns konstigt. tänker samtidigt är detta verkligen rätt att göra? ha en 14 åring med blöjor? ha en bebis igen låter kul men det känns fel på något sätt.