• Maggis Nervis

Tycker DU att det är ok att ladda ner film och musik trots att det är olagligt?

Motivera gärna varför du tycker som du gör!

*Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker DU att det är ok att ladda ner film och musik trots att det är olagligt?
  • majsunn

Ja. Så lenge det er tilgjenglig så hvorfor ikke..

• Little June

japp!helt ok!för jag är snål!!:-d

• a halleluja moment

japp..för laddar man ner via torrenter så är det inte olagligt...

Himmeln har blivit en ängel rikare...men vi har blivit en älskling fattigare...ta vara på varandra
  • a halleluja moment
    trasslig skrev 2007-01-28 21:22:07 följande:
    Om vi säger såhär, jag tror nog att Madonna klarar sig med mat på borden även om jag laddar ner hennes senaste album. Dock så är det synd på alla småartister, däribland svenska, men jag brukar även köpa albumet jag laddar ner ifall jag gillar det eftersom det är mycket roligare att ha det med omslag och allt.
    går ju å få ner omslaget oxå
    Himmeln har blivit en ängel rikare...men vi har blivit en älskling fattigare...ta vara på varandra
  • Hustomten

Vågar inte svara på det, för sist fick jag en varning.

• riot

Jag känner precis som Trasslig. Inte skulle jag ha dåligt samvete om jag laddade hem ett Madonna album. Däremot skulle det gnaga i huvudet om jag laddade hem något från en ny artist som försöker slå igenom.

• MrsXanadu

a halleluja moment

Bara lite nyfiken på vart du fått info om att det inte är olagligt att ladda via en torrent?

• Vickyb

Självklart!

ღ Är lycklig och stolt mamma till vår LINNÈA, som skall bli storasyster i Juli
  • a halleluja moment

mrsxan...har en artikel ang detta...

Svar på tråden Tycker DU att det är ok att ladda ner film och musik trots att det är olagligt?