• Anonym (Jobbsök:()

Jobba hemifrån!!!!!!Tips på lämpliga jobb tack!!!!!!!

Är arbetsökande sedan länge tillbaka och har en bra utbildning men ingen erfarenhet från jag är utbildad till. Kan tyvärr inte flytta från orten där jag bor då jag har gemmensam vårdnad med pappan till mitt barn. Barnet bor växelvis och jag skulle aldrig gå med på att han barnet varann helg.
    Barnet har autism som gör att det behöver permanent tillsyn och mycket stöd och träning.

Söker alla jobb jag kan men det tycks inte ge napp.

Tänkte testa att jobba hemifrån. Vad finns det för jobb hemifrån? Ingen telefonförsäljning och inga sk skumma jobb med att sälja sex eller liknande, tack.
    Finns det nåt överhuvudtaget jobb som man kan sköta hemifrån? Är ganska duktig på internet och på information och liknande.

Någon som kan tipsa mig????????????????????????

• Svar på tråden Jobba hemifrån!!!!!!Tips på lämpliga jobb tack!!!!!!!
  • Anonym

Alla former av konsultjobb som kan göras enbart med hjälp av en dator kan du göra hemifrån.

Det beror ju lite på vad du har för utbildning, och vad du vill jobba med.

• den lilla tjejen

Tyvärr är det mest säljjobb som går hemifrån... men vill du ha ett enkelt säljjobb så kontakta Online Telemarketing i Lund. Seriösa och man jobbar så mkt eller lite man vill. Man får en mall att följa oxå, och du tjänar ca 500:- på 3-4 timmar. Man kan jobba dag eller kväll och helger om man vill.

• Anonym (vill oxå)

Hur kontaktar man Online Telemarketing i Lund?

Anonym ...har en gammal utbildning inom media och kommunikation. Har aldrig testat konsultjobb. Skulle vara intressant att kunna jobba hemifrån typ med att svara på mail, handlägga olika ärenden och kanske sitta i kundtjänst....

• den lilla tjejen

jobbsök:

Online Telemarketing [ Ändra uppgifter / läge ]

Branscher: Telemarketing & Callcenter
    Växel: 046-2701000

Telefax: 046-2701010
    Adress
    Skifferv. 10
    22478 LUND

• den lilla tjejen

eller:
    Online Telemarketing i Lund AB [ Ändra uppgifter / läge ]

Branscher: Telemarketing & Callcenter
    Telefon: 046-2702400
    Adress
    Skifferv. 10
    22478 LUND

• snurriga jag

Eller varför inte sälja Herbalife??

är inte den typen som kan sälja varken på telefon eller irl....så varken Oriflame eller Herbalife är något alternativ....
    men tack för tipset......

• Anonym (...)

ska du jobba hemifrån så får du nog lära dig sälja i telefon oxå  , tyvärr!

• Nunc et semper

Kan duu inte bli dagamma, eller fosterförälder?

• soraya

Jag jobbar hemifrån med översättningar, men det är ju en ganska specifik grej som kanske inte vem som helst kan göra.

Nunc et semper .....har ingen utbildning som dagmamma.....fosterförälder tänkte jag bli om några år då mitt barn inte har samma tillsynsbehov som det har idag. Han har autism och är hyperaktiv och jag har inte idag mer ork för fler barn sas....tack iaf för tipsen..

• CowboyGirl

www.imri.se

det är något företag som gör intervjuer... tror man kan jobba hemifrån. har inte kollat så mycket va det innebär, men ringa och intervjua är ju inte samma sak som att sälja...
    Kolla lite på hemsidan.
    Har alltså inte jobbat där själv, men fått tips om att man kan jobba hemifrån där så att säga ;)

• Kristian vill bli pappa

Jag jobbar hemmifrån till 90%, är programmerare - dock en ganska tekniskt kvalificerad position. Jag kan dock tänka mig att just IT-sektorn är en av de vanligaste med hemmifrån-arbeten. Om du har möjlighet att fortbilda dig en del kanske det området kan ge möjligheter.

Ironi och sarkasm. Sån är jag.
  • Anonym

då kan det inte vara ett stort företag som du jobbar på Kristian, om du får sitta och koda hemifrån.

• Anonym

Att sälja begagnade trosor ska visst vara riktigt lönsamt och det har diskuterats tidigare här på fl så leta efter de trådarna så hittar du säkert lämpliga hemsidor var du kan lägga ut en annons om du är intresserad av sälja beggade underkläder.

• Anonym (it)

Jag är också inom IT-sektorn och jobbar mycket hemifrån.
    Företaget som jobbar på är STORT, så det är inget krav att det är ett litet företag för att det ska fungera. Det handlar om att man visar att man gör jobbet lika bra hemifrån, visar att man är pålitlig och att det är ordning.
    Går alldeles utmärkt.

Svar på tråden Jobba hemifrån!!!!!!Tips på lämpliga jobb tack!!!!!!!