Ge mig en gnutta hopp....
Hej.
Jag heter Lotta och har under 2006 haft ett ma och ett mf. Mitt hopp om en liten knatte börjar att sina... Behöver se lite postiva historier. kram
Hej.
Jag heter Lotta och har under 2006 haft ett ma och ett mf. Mitt hopp om en liten knatte börjar att sina... Behöver se lite postiva historier. kram
Jag ska försöka ge dig lite, min syster fick missfall på missfall= 4 st. Hon gick 5 gånger på zonterapi och vips så låg bebis nr1 i magen och hon låg kvar i magen...nu i mars kommer bebis nr tre(fast den och nummer två gick utan zonterapi).
Tack.... Är det någon mer som har någon solskenshistoria???
Två ma på rad och nu två friska pojkar..
Kom gärna in på min sida och kolla min lille kille om kom efter 11år och 7 missfall.
Han är idag 10 månader.
Ge inte upp om du vill ha barn....
Kram Maria
Tre missfall sen en pojke
3 mf under 5 år, men nu ligger världens finaste busunge och sover i min säng. Ge inte upp, hopp finns alltid. Kram.
Om du funderar på nåt så är det bara fråga
Tack för erat stöd. Vad gjorde ni när ni misströstade som värst? Eller när sorgen var som stakast? Behöver tips för att ta mig vidare och ur den sorgefas som jag har fastnat i. Ni får gärna maila mig. kram Lotta
Jag har haft 3 st mf och har nu världens finaste kille!!
Det kändes riktigt tungt efter varje mf, men hoppet om att en dag lyckas fanns ändå dära. Fortsätt kämpa så kommer du lyckas en dag.
Du måste hitta posetiva saker ändå, du kan bli gravid och snart lyckas en stanna kvar hos dig.. lycka till.
Jag är i din sits ralla, ett mf ett ma. Vi får inte ge upp vännen. Sådant här händer, en jävla otur jag vet. Men det händer. Du ser så ¨många som har svarat dig som varit igenom samma sak, och nu har de sin bebis!! Det kommer att gå tillslut vännen. Du blir gravid och det är det viktigaste! KRAMMMM
Jag har haft ett tiotal missfall och är nu i v14. Tror naturmedlet Apiforce var det som hjälpte mig - läste alla trådar jag kunde hitta här om vad det och innehållet munkpeppar kan göra. Mina odds var sämre än de flestas; är 39 år och har dessutom ngt som heter APC-reistens. Tror faktiskt det hjälpte mer än sunt leverne och andra knep. Tackar faktiskt FL och alla generösa skribenter här för att det gick som det gjorde!
Jag tror som Hopey, sunt leverne och andra knep. Homeopati är inte dumt och andra naturmedicinska grejor å sånt. Sen är det viktigt att slappna av, vilket e de svåraste som finns i detta läget(jag vet!) Men som en tjej sa som hade fått missfall på missfall,att när bebisen äntligen kom och dom fick se henne så förstod dom, det var meningen, det var henne dom väntat på! Jag tyckte det va så fint,så i allt elände så finns det en gnutta hopp.
Så ge aldrig upp!
vi hade 5 missfall innan vår lilla tjej kom till oss så kämpa på o ge inte upp!!! det som förmodligen hjälpte oss var samtal o stöttning så fort oron smög sig på..o VILA..blev sjukskriven...LYCKA TILL vännen
Jag tror att mycket är slumpen. Efter några missfall kan man ju inte vara lugn, men ändå lyckas det så småningom för många.
3 missfall i rad, sen gick det. Mådde verkligen förjäkligt, speciellt efter tredje. (Och speciellt eftersom vi efter andra missfallet inte lyckades bli gravida alls. Blev till sist utredning och skjuts med hormoner och ett missfall till innan vi lyckades.) Men samtal, stöttning och sjukskrivning hjälpte och Miraklet kom!
/lillawi
hej jag har haft 2 missfall och efter det andra sa barnmorskan till mig att jag skulle äta folsyra och jag fick min lilla dotter jag tror att det va folsyran som gjorde att jag inte fick missfall barnmorskan sa att folsyran minskar risken för missfall med 50 procent och nu andra grav så äter jag oxå folsyra är nu i vecka 25 ha det så bra kram