• Moas Pappa

Ny här!

Hej!

Tänkte bara göra en snabb presentation av mig, är ny här. Heter Johan, bor i Vaggeryd och har en dotter på snart 3 med min underbara fru.

• Svar på tråden Ny här!
  • PluttiNutti

hello Johan!
    Why did you join here? hope you have a nice time looking around here!

• Tvillingfarsa

Vart ligger Vaggeryd?

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Moas Pappa

Det ligger ca 3,5 mil söder om Jönköping.

• Tvillingfarsa

Aha, en bra bit neråt för mig då. inte konstigt att jag inte kände till det, då jag inte är så hemma på dom södra delarna av vårt avlånga land.

Välkommen till FL och hoppas du ska trivas.

Det är skoj med fler pappor och det känns som vi börjar bli rätt många och det är skoj då det ger mer liv åt Pappagruppen.

• malleboy

ja jag kan väl göra samma jag ochså då.
    blev medlem här igår kväll på familjeliv så jag har inte hunnit gå igenom den här sidan så mycket än.

• Tvillingfarsa
    malleboy skrev 2007-01-09 10:16:31 följande:
    ja jag kan väl göra samma jag ochså då.blev medlem här igår kväll på familjeliv så jag har inte hunnit gå igenom den här sidan så mycket än.
    Välkommen du med då.
  • Anders80

Välkommen till båda nya här.

• Jag lever 402m i taget

Låna la tråden ja me...Biltokig bilmek från ulricehamn/borås ska bli pappa innom några veckor förhoppningsvis

• Råger

Jag är oxå rätt ny, (sen nån vecka) fick vårat första barn för exakt en vecka sen nu.

• Råger

Skulle kanske säga nåt om mig själv oxå:)

Jag är 30år bor i Partille 5min utanför Göteborg, lastbilschaffis som älskar sitt yrke.
    Första barnet kom för en vecka sen och det blev en liten Emelie

• Mikkel räv

Välkomna alla nya farsor! Hoppas ni skall känna er hemma. Det rä lite kvinnodominans här, på gott och ont, men FL blir det man gör det! Än en gång välkomna!

• Spirre

Kan inte annat än hålla med föregående talare... Välkomna och hoppas ni ska trivas!

• Tobbe666

Hej och välkommen!

Min farsa kommer ifrån Vaggeryd, har släkt därnere!

• Charlie Bravo

Välkommen. Blev lite nyfiken när jag läste rubriken på tråden, då jag först läste "Maos Pappa", men insåg sedan att jag hade läst fel. Synd, har så många frågor jag hade velat ställa.

• Kalle74

Välkommen !

Bosatt i helsingborg. Gift å 32 år har 3 kids 2,4,6 2 töser å en kille.

Försöker att lägga lite mer tid här inne. Bra forum i mellan åt ;)

//Kalle

• vw frippe

Välkommna båda till vårat forum, och FL. hoppas ni ska trivas.
    Vaggeryd åker jag igenom när jag ska jobba i södra delarna. Som det kan bli efter stormarna som varit och kommer.. massor av jobb.....

• cevcas

Tjena har precis registrerat mig här tänkte jag måste testa vad det är som lockar min sambo (sassasi) hit varje kväll. Verkar vara en trevlig sida. Heter föresten Björn 27år pappa till två pojkar födda 03 och 05. Bor i Anderslöv.

• Rescueman

Oxå ny här...har två små tjejer hemma, en på 2 år o en på två veckor...kommer från Borås. Kände för att presentera mig på sidan som min sambo kan sitta GANSKA länge vid...

Svar på tråden Ny här!