Halva rea-priset?
Är sugen på att SUPER-fynda! Nån som vet när affärerna (Lindex, Kapp-ahl, Åhléns osv) har HALVA REA PRISET??
Är sugen på att SUPER-fynda! Nån som vet när affärerna (Lindex, Kapp-ahl, Åhléns osv) har HALVA REA PRISET??
undrar jag med!?
vill också veta....
Ingen aning.
Men NK startade sin rea i lördags. Barnavdelningen där har ju jättefina saker.
Halva reapriset är väl inte förrens senare, men det är "vanlig rea" på ca 50% just nu. Tyckte iof att det inte fanns nåt värt besväret...
den brukar väll vara ca en månad efter jul,runt sista januari
Hittade något gammalt kvitto från förra vintern då jag fyndade en dyr top på MQ som hade kostat 600:- normal pris. Kvittot var frn början av feb och den kostade då 80:-. Men det fanns knappt något alls kvar då. Jag skulle också säga att lsutrean är i slutet av jan. jag skall också kika lite på barnkläder då hade jag tänkt.Om man hittar något s brukar det vara riktigt billigt!
har för mig att halva rea brukar komma strax innan löning,typ den 20:nde eller nåt sånt.
www.reaguiden.se/ kanske kommer säga till?
Var på H&M igår.. Då hade dom 50 o 70% på ordinarie. Men det var väldigt utplockat.. Tittade mest på pojk 50-86
pratade med syrran idag, hon hade varit på kappahl igår och då var det halva rea priset.