• Tjuven

Halva rea-priset?

Är sugen på att SUPER-fynda! Nån som vet när affärerna (Lindex, Kapp-ahl, Åhléns osv) har HALVA REA PRISET??

• Svar på tråden Halva rea-priset?
  • Andreas tjej

Ingen aning.

Men NK startade sin rea i lördags. Barnavdelningen där har ju jättefina saker.

• 2äggmamma

Halva reapriset är väl inte förrens senare, men det är "vanlig rea" på ca 50% just nu. Tyckte iof att det inte fanns nåt värt besväret...

• ciccielv

den brukar väll vara ca en månad efter jul,runt sista januari

• Flizan30

Hittade något gammalt kvitto från förra vintern då jag fyndade en dyr top på MQ som hade kostat 600:- normal pris. Kvittot var frn början av feb och den kostade då 80:-. Men det fanns knappt något alls kvar då. Jag skulle också säga att lsutrean är i slutet av jan. jag skall också kika lite på barnkläder då hade jag tänkt.Om man hittar något s brukar det vara riktigt billigt!

• charmmiss

har för mig att halva rea brukar komma strax innan löning,typ den 20:nde eller nåt sånt.

• MammanMarie

Var på H&M igår.. Då hade dom 50 o 70% på ordinarie. Men det var väldigt utplockat.. Tittade mest på pojk 50-86

• charmmiss

pratade med syrran idag, hon hade varit på kappahl igår och då var det halva rea priset.

Svar på tråden Halva rea-priset?