Vilket är det fulaste namn ni vet?
Jag vill veta så jag kan skriva en lista o sträcka fram till nyblivna föräldrarna man möter på om de fått en ful unge.
Jag vill veta så jag kan skriva en lista o sträcka fram till nyblivna föräldrarna man möter på om de fått en ful unge.
Alltså, jag skojade. Vi vet alla att det inte finns några fula barn, men om man ändå leker med tanken. Det är ju jätte-elakt. Men är det inte liiiite kul också? :-O
Vad sägs om min persinliga favorit Glennart? Eller Aslög på en tjej?
För mig är det Per-Magnus... och till det har jag en
förklaring i en galen psykolog som vid ett tillfälle råkade
vara min pojkvän...
Helt sjuk i huvudet var han.
Killnamn:
Tjejnamn:
Och 10000 andra....
Sonny, Conny, Ronny, Liam och Kevin är killnamn som jag verkligen inte gillar.
På tjejfronten tycker jag inte om Ursula, Petronella..........hmm....kommer inte på fler just nu.
Oj, det finns ju massor...personliga icke-favoriter är Anette, Helen och Carita. Sen har vi ju Liam och Kevin som verkligen ger mig rysningar. Och så Liam och Kevins systrar Nicole, Nathalie och Nova. Deras pappa Kent, Kenneth eller Rickard...Och så såklart Ronny, Conny och Sonny!
Grill-Britt!
Pojkar: Conny och liknande. Liam och liknande. och legolas, ragnar och styrbjörn...
flickor: tindra, nova, bettan, gunnel, cassandra osv
grill-britt!! haha!!
Tyska kvinnonamn
Bärbel
Ursi (smeknamn Ursula)
Anne Friede
Sen när man vi flick namn tar till ändelsen -chen
Ex Marichen =betyder lilla Maria
Mans namn
Eberhardt
Gunther
Horst
Svenska namn
Anna Per
Barbro Evert
Ingrid Rolf
samt andra gubbnamn
Harriet
Tackar! Med obsessed feelings har vi nästan lyckats ringa in hela svenska namnlistan! Och vad jag inte räknade med att få läsa så var det mitt eget namn som anna68 lyckades få med. JAG heter ju Helen. Jo, det är faktiskt sant. Hade kommit över och förlåtit mina föräldrar för att de valde det namnet och börjat tycka att det var ok. Men nu blåstes kännslorna upp igen. Betyder detta att jag måste byta? Conny och Sonny -namn var inte så populära verkar det som och det heter mina söner. *asg nej, skojar bara. Har en son och han heter Alvin. (Måtte hans namn inte också trilla med på listan!
) Grill-Britt och Aslög är nog mina favoriter hittills. Min brorsa ska få barn i juni. Då får jag säga (om det blir en tjej) Är det inte en liten Grill-Britt/Aslög? FLER NAMN!!!!!!