varför blir jag inte gravid...
vill så gärna ha en liten....
j***a mens....bara grät när den kom....två dagar sen dessutom bara för att j***as....
vill så gärna ha en liten....
j***a mens....bara grät när den kom....två dagar sen dessutom bara för att j***as....
Hej vet hur du känner.. ger dig en styrkande kram.. En blir som förkrossad när den kommer... men kämpa på gumman.. du ska attse snart kommer ett plus.. kram och ta hand om dig nu!
Hej vet hur du känner.. ger dig en styrkande kram.. En blir som förkrossad när den kommer... men kämpa på gumman.. du ska attse snart kommer ett plus.. kram och ta hand om dig nu!
gud vad min dator krånglar.. sorry att det blev två.. J***A DATOR!!.. HA DET GUMMAN
Hur länge har du försökt?
Mm, den frågan ställer jag mig själv nu efter försök nr 18....dvs 1½ år.
Du ser ut att ha försökt i ca 4 mån? Stämmer det?
Ja, den frågan ställer jag mig med nu idag när mensvärken förtär mig efter...60:e försöket (5 år).
(Förlåt, det här var inte uppmuntrande. But that's my life. Helt sjukt deprimerande.)
(Det blir inte mycket sämre nu i alla fall? Väl? Eller? ELLER??!!)
(Förlåt, är lite deprimerad.)
KRAM PÅ ER ALLA KÄMPARE!!!!!
16 månader- konstant pendlande mellan hopp o förtvivlan...Dock mestadels förtvivlan numera....
Vet exakt hur du känner. Jag fick min mens i dag och tårarna strömmade.
vet också hur du har det, min mens var 4 dagar sen men igår kom den och det mer än vanligt! Fan jävla mens. Dessutom pratade jag med en kompis som ska ha ett barn till i juni, för två veckor sen fick jag veta att en annan kompis ska ha sitt andra barn i maj. Inte lätt att låta glad när man själv aldrig +.
vet mned hur det känns... 4 år utan nånting...:( Kraaaam
Min kom idag....over en vecka sen.