• FeLiX 060918

Ferrari bilbarnstol

Undrar om det är någon som hört nått om den.. Bra som dåligt. Eller om någon testat en sådan och va ni tyckte om den i så fall.. funderar på att skaffa en sån men vill juh veta om den fått några dåliga betyg.

• Svar på tråden Ferrari bilbarnstol
  • Hannizz

En kompis till oss har den och är jättenöjda. den är ju godkänd och allt. Är själv sugen på den för vi ska köpa en helt ny bil i januari och vill inte sätta in vår gamla fula stol där

• FeLiX 060918

okej. tack så mycket=) då blir de nog att köpa en sådan. den är juh häftig:)

• Stitchie

Letar som en galning, var kan jag köpa dem?

• FiaLisa75

Här fanns den på Barnens Hus - lycka till!

• katinka1

Blev ocksa nyfiken och kollade. 1300 Euro för en bilbarnstol??? Men det är ju okay om man har pengarna över. Fattar dock inte riktigt om den är framat eller bakatvänd. Nan?

• FeLiX 060918

nej ja fatta inte riktigt heller om den var det.. men vet inte om jag skulle betala 1300 euro.. visserligen va det juh en avanserad, va juh massa prylar. som tex att den reglerar själv värmen till barnet så det inte är för varm eller kallt.. sen tror jag även att barnet till och med kunde ligga i den.. kanske har sparat ihop penagr till den te nästa barn;) Om inte annat finns det storleken 9 mån till 4 år att beställa på en tysk sida mytoys.de där kosta den ca 1300 kr..

• 2blir1

otroligt, hur kan folk (ni) vara så pantade att lägga så mycket pengar (13 000 SEK) på en ferrari-bilbarnstol!! Varför är den mycket bättre än de traditionella? Sätt pengarna på ett sparkonto till barnet istället. Det är ju ett helt körkort!!!!!

- ja, jag har kollat in den på www.ferraristore.com och räknat om priset på www.forex.se

• AnnaGBG

Ja, just det, ja. Man är pantad för att man inte köper billiga grejor. FL är så himla kul! Det går bara inte att slita sig härifrån!

Grymt snygg stol. Jag är ytlig som fasen och skulle lätt köpt den om jag vetat att den fanns. Nu har vi redan nya stolar till ungarna.

• Nea 85

vårtbarn:
    Jag såg en Ferrari-bilstol på babyland (men det va en sån från ca 4 år som man har framåtvänd) och den kostade minsann inga 13000! Kommer inte ihåg exakt vad den kostade, men den va en av de billigaste!

Vet inte vilken stol TS menade, men ville bara säga det...

Svar på tråden Ferrari bilbarnstol