• Mamma Kayla

Afrika i blodet..

Ni som har mixade ( mullat ) barn eller kanske e det själva med en förälder från Afrika  .. från vilket land kommer mamma eller pappa ?

Mamma till Liam, Noel och Damian
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 00:28:55:
    hoppsan .. det blev visst 2 tanzania alternativ av misstag.. klicka på den översta om tanzania e ett alternativ för dig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 11:26:08:
    Tunisien kom inte med tuvärr.. beklagar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-24 22:15:11:
    Ny Omröstningstråd AFRIKA I BLODET DEL 2

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m16654965.html
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Afrika i blodet..
  • tahira

Jag är född i Kenya. Min pappa är punjab. Min farfars släkt är från Indien och min farmor var Kenyan.

If you can't be good, be careful
  • anna zawadi

Här är vi mamma canela och pappa café! Har "Afrika i blodet" via slavhandeln till norra Colombia. Mannen i huset från Tanzania.

• m a m m a

tahira

vad är en punjab?

• Mamma Kayla

mamma svart brasilianska och pappa svensk ,.,, min son Damians pappa e fran Ghana

Mamma till Liam, Noel och Damian
  • Sweedie

pappa african american & mamma svensk. sonens pappa e jamaican.

• MaddeB

Min mamma är svensk och min pappa är från Sierra Leone. Min sambo är dansk så vår dotter är 3/4 vit och 1/4 svart. Världens sötaste barn!

• Zizter

Min sons pappa är från Tanzania!! själv är jag finne fast jag bott i sverige hela mitt liv.. sverigefinne då.. *S*

Världens lyckligaste mamma till lilla Kim, född 060521
  • Zizter

ojdå fanns de TVÅ tanzania alternativ?

vilka fler från tanzania?!?!?!

Världens lyckligaste mamma till lilla Kim, född 060521
  • kinadockan

Mamma alltså jag råsvenne och sonens pappa, min sambo, från Liberia. Ska bli kul att se om det är fler Liberianer här på familjeliv, jag vet att det finns en till iallafall kanske hittar vi fler

• Queenie

Guess i better join .. lol.. Hence its u my sistah who started the tread .. lmao

Svar på tråden Afrika i blodet..