• Mimer

Hur var era flytningar veckan före ni testade positivt?

Ja, som frågan lyder ovan

Jag har bim på julafton typ, och har senaste tiden haft mkt vit-gula flytningar. Kan det va ett grav-tecken?
    Alltså de är smått genomskinliga först men blir liksom gulvita när de torkat.
    Hur var det för er?

• Svar på tråden Hur var era flytningar veckan före ni testade positivt?
  • AlvastraPetra

Jag har haft o har fortfarande rikligt med flytningar o vita är de...
    Jag plussade 16/12

håller tummarna

• D07D08

Jag plusade den 16/12 och mina flytningar var vita veckan innan.

• Toppstenen

Mina var bruna, så jag trodde såklart mensen var på gång. Plussade 1 dec. Därefter har de varit vita och ganska rikliga. Nu bruna igfen, vilket nog beror på sex i dum ställning i fredags och lättblödande slemhinnor.

• Mimer

ok låter hoppfullt då

Fler???

• baralillajag

Japp, vita och genomskinliga och rikliga :)

• Soffiie

Jag hade jätte mycket vita flytningar veckan efter ägglossnignen men sne försvann dem och ja plusade den 13/12.. Så de kan mycket väl vara en grav

• jordgumman

Jag hade vita, ägglossningsflytningar typ...

• mrsbygg

Hade massor av flytningar! trode det var mensen som var på g hela tiden men icka bara flytningar..

har fortfarande mycket men inte lika...

• ellet

Hej, jag hade inga flytningar alls, snustorr alltså, jag plusade den 12/12 men nu börjar jag få flytningar...

Lycka till!!

• zandrisen

Hade något "mörkare" flytningar, svårt att beskriva, men gula, fast mörkare...? Trodde givetvis att det var mens på G, men icke!

• Netriosa

Jag brukade alltid ha vita krämiga flytningar innan bim, men nu hade jag fattiga och lite vattniga flytningar. Plussade i fredags

• DubaiC

Jag hade inga flytningar alls! Jag fattar fortfarande inte att jag är gravid (v10) eftersom jag inte känner ngt alls.
    Det ända jag reflekterade över innan jag plussade var att jag var något täpt i näsen innan BIM, det är det hela.

Kom i håg att alla är SÅ OLKIA så det är viktigt att man inte lyssnar på hur alla andra har det eller har haft det.

Hoppas iaf att du får ditt pluss!

• mamman Linda

Veckorna innan BIM hade jag hur mkt olika flytningar som helst så jag slutade helt enkelt tänka på flytningarna då jag ansåg att dom inte gick att lita på
    en månad hade jag ÄL flytningar veckan innan bim - inte gravid
    en månad var jag snustorr veckan innan bim - inte gravid
    en månad hade jag vattninga flytningar i mängder innan bim - inte gravid
    en månad hade jag vita krämiga flytningar innan bim - inte gravid

När jag plussade tror jag inte jag hade något speciellt i flytningsväg minns inte det

LYCKA TILL!!!

Alva, Walter och Leos mamma
  • Mimer

Tack
    Har precis som ngn skrev ovan, gula lite mörkare flytningar än vanligt! Är orolig att mina spottings ska komma före mensen som de brukar, men ännu inget

• Anonym (.....)

Hur tolkar ni dessa?
    Plussade 18 aug för att sen få negativa test men nu flyrningar. Är de graviditetsflytning eller ägglossning. 

Svar på tråden Hur var era flytningar veckan före ni testade positivt?