• Ammi1970

Symptom

Jag behöver få veta allt

Vad ska jag tänka på när ägg/spermier är insatt...?

När kan man mäska symptom...?

Vad är det första vanliga symptom man kan märka...?

Vi ska göra vår äggdonation Onsdagen den 13 December, och göra G-testet den 29 December...

Hjälp mig vad ska jag tänka på???

Tack alla för alla råd, allt stöd och för att ni finns...
    Och ett STORT TACK till dig, du okända Qvinna som ger oss denna möjlighet...

*kram*
    Från den lyckliga qvinnan som äntligen får en chans

• Svar på tråden Symptom
  • MissC

Hej, personligen så tror jag inte man kan påverka utgången. Vill passa på att önska dig ett STORT LYCKA TILL! KRAM

• Ammi1970

Hej Tack för svar... Nä man kan säkert inte det, men jag skrattar lite och känner mig som en noob när det gäller sånt här....

Tack för lyckoönskningarna och kramen...

• majsalotta

Hej och GRATTIS till äggdonationen - har läst en del av dina inslag tidigare och blir så glad över att det verkligen är dax nu! Jag testade positivt efter min IVF igår och har egentligen ingea tips att komma med - lyssna på kroppen och vila eller rör på dig så mycket som du själv känner för. Det skadar säkert inte att försöka äta bra under ruvningen, men tror helt ärligt inte att det kan påverka så mycket. Det enda symptom jag kännt av var att jag blev lite överstimulerad och svullen och öm om buken, men det kom sig troligen av en kombination av överstimulerade äggstockar efter alla hormonsprutor och stigande nivåer av graviditetshormon. Eftersom du inte gjort samma hormonbehandling slipper du nog dom problemen. Jag tror att man skall ta det lugnt och försöka må så bra under tiden och inte leta sog galen efter graviditetssymptom, för dulär inte känna av några sådana förrän efter testdagen.

Önskar dig all lycka i världen och håller tummarna för att allt skall gå superbra för dig! Kram!

• tandmaja

Hej

Tror inte heller man kan påverka så mkt själv me njag har ändå kännt att det varit skönt att ta det lugnt under ruvningen ,speciellt under den första veckan innan embryona förhoppningsvis fastnar.

Vad gäller symtom ger ju medicinerna samma som graviditeten så det är jättesvårt.Man letar ju heeela tiden så att sysselsätta sig och försöka att inte fundera så mkt är säkert toppen om man lyckas med .

Vi har gjort flera ÄD-försök i Åbo och jag har inte lyckas koppla av från ruvningen under en enda sekund utan funderade hela tiden .Läkaren där sa förövrigt att man kunde leva precis som vanligt under ruvningen förutom att man skulle undvika bassängbad....

Önskar dig ett stort LYCKA TILL, håller tummarna att ni får ett superägg imorgon.Kram!

• Ammi1970

Tack tack gulligt av er

*kram*

Svar på tråden Symptom