• Ampe

Bra julklapp?

Ok, det börjar närma sig i år igen men nu med en liten knodd i sällskap. Sonen föddes 28/9 så han tar upp en hel del tid nu och ett tag framöver.
    Vad ska man ge henne som visar att man bryr sig om? Vad skulle man kunna ge som ger henne en stunds avslappning utan att behöva känna att hon måste vara borta för länge.
    Vi har inte testat att jag matar sonen ännu men det kanske vi gör vid jul.
    En annan sak är att det inte ser så bra ut på kontot så det måste vara billigt.

• Svar på tråden Bra julklapp?
  • digamond

Jag skulle nog rekomendera ett SPA besök.
    Behöver ju inte vara en weekend men kanske en hel dags spa.

Vet inte alls vad det kostar och om det finns nått i närheten av där du bor men .. jag är nästan helt säker på att hon skulle gilla det .. tror att alla "honor :)" gillar det faktiskt :P

• Perry77

Saker som glittrar brukar vanligtvis vara något som uppskattas. Även de som inte är alltför dyra.
    Det går ju även att fixa barnvakt och bjuda ut henne på middag. Arrangerar du hela kvällen blir det nog kanon.

• Micke64

En lagom tjock deckare och tid (en eller två kvällar) att läsa den. Det är något jag önskar mig.

• Ampe

Sambilivet känns kört nu när grabben ammar varannan timme, blir inte mycket quality time med sambon. Ska se om man kan få iväg henne på en massage eller nåt.

Svar på tråden Bra julklapp?