Fusk-kamin!
Nån som kan hjälpa mig hitta en fusk-kamin?
Jag har hittat en på ClasOlsson www.kelkoo.se/b/a/ss_kamin.html
Men jag vill ha fler alternativ att välja på .
Nån som kan hjälpa mig?
Nån som kan hjälpa mig hitta en fusk-kamin?
Jag har hittat en på ClasOlsson www.kelkoo.se/b/a/ss_kamin.html
Men jag vill ha fler alternativ att välja på .
Nån som kan hjälpa mig?
Coop Forum brukar ha, kolla även på Ica Maxi. Bauhaus eller andra byggvaruhus brukar också ha.
Har sett något sådant i Haléns eller Ellos...
bauhaus har jättefina. är själv sugen på en....
Jag vet inte om det är en sån du menar, men på Panduro i Visby finns en som man inte kan elda i, utan bara ha värmeljus i..
Ekorren.
Jag har en fusk kamin och kan rekomendera ett köp av en sådan,men jag vet inte vart den e köpt tyvärr.
Annars går det o köpa en brasa på kassett men den värmer inte hihi
Leta på internet efter bästa priset.. vad heter det nu?? *funderar*
Typ kelkoo... ellernått.
Mvh G
Hej dom har en på Jula nu för 595. har kostat 895 innan. o den har ett rekomenderat butiks pris på 1995 så helt kass kan den väl inte vara
lycka till
Å hampusmamma, jag ska genast in och kolla
Fast sambon vägrar, han tycker det ser jääte B ut
Kanske borde kolla en sån som Tin och Trolls pratar om, det är ju lite läckrare egentligen...
Hej.
vi ska ha en sån i vårat sovrum, tillfälligt (vi har förberett för en riktig men inte hittat den vi vill ha)
Vi har fått en sån i bröllops present. Den ska se ut som en riktig o avge gott om värme utan att kosta skjortan.
Vi ska hämta den på måndag, den va slut i förra veckan.
Det som e bra med en sån är ju att man kan flytta runt den som det behagar en.
Så till våren så kommer vi att ta med den ut på altanen
kram o lycka till med er värmekälla
Jag hittade en cool kamin som förbrukar hälften så mycket ved, det var ett humanitärt projekt anknyter till det också, du kan läsa på hemsidan där
www.thehimalayanprojects.se/store/page/1&productlist-sort=score-desc&productlist-categories=&productlist-tags=