Hej gullet!
Fasen vad tråkigt med dina missfall, jag förstår att det är jättejobbigt. Vet inte om jag har någon förklaring, har aldrig haft missfall själv (har aldrig varit gravid trots att vi försökt i över tre år). Men jag har fått veta att jag har en missbildad livmoder. Därför tänkte jag först att du kanske har en så kallad hjärtformad livmoder med septum. Då är det vanligt med flera tidiga missfall då embryona av misstag kan fästa på mellanväggen men tyvärr bara i någon vecka innan de "ramlar bort" och då sker ett tidigt missfall. Nu läste jag på din presentation att du även haft utomkveds, och då blir jag lite osäker. Vet ej om septum kan innebära större risk för utomkveds. Hur som helst så antar jag att du gjort flera VUL då du haft utomkvedsen så då borde de väl sett om du hade hjärtformad livmoder... antar jag... så antagligen beror det på någonting annat. Eller så har du haft otur Hoppas du får flera och bättre svar av någon annan! Lycka till!
(Såg också att du förlorat din hund, hu! Medlider. Jag vet hur det känns. Jag vinkade av min älskling till hundhimlen för ett par år sedan och det var fruktansvärt jobbigt. Samtidigt har man ju inget val när de blir för gamla (han blev ändå "bara" 13 år) för att kunna leva värdigt)
*Styrkekram*