• lillajag2020

en dum fråga

snuskigt kanske, men när ni har legat med varann ,efteråt torkar ni me vanligt papper,låter du pappret kvar mellan bena o lägger dig på ryggen en stund sen reser du på dig?eller hur brukar ni göra för att öka chansen till att bli gravid?

jag torka med papper sen låta ett rent papper mellan bena,sen ligger kvar på ryggen en stund..

tacksam för svar o tips!

• Svar på tråden en dum fråga
  • Lyxmorsan

Nu fattar jag inte din fråga tror jag. Är det pappret det hänger på om man blir gravid?
    Annars har jag ju hört att det är bra att behålla spermat inuti slidan, möjligen ligga med underkroppen högt (allra helst stå på huvudet såklart) för att inte riskera att all sperma rinner ut och blir till otrevliga mysrester på lakanen.
    Det är ju så att när kvinna får orgasm så sänker livmodertappen sig något in (ner) i slidan så då är det ju en fördel om sperman finns just där i den bakre delen.

//mammisBJ *m döttrarna 03+06 och ängeln 93 *nysvensk västkustbo*
  • teresan

det är väl så att det kommer så många miljoner spermier i en utlösning så det är bara en bråkdel som rinner ut..det är bara skrock att man ska behöva ligga på rygg högt möjligen för att det inte ska bli snuskigt på lakanet då

• lillajag2020

nej alltså jag menade att jag brukade(gör det fortfarande) ha ett papper kvar,så att jag kan behålla spermierna inuti slidan..eler ska man torka sig med papper o sen lägga en kude t.ex. under baken en stund????hoppas ni förstår mitt svammel nu!

• Maja 79

Det som rinner ut, rinner ut oavsätt om du torkar dig eller inte..
    Jag menar, jag tror inte att de simmar in igen, när de runnit ut.

Man blir faan inte lyckligt utav att vara olycklig..
  • lillajag2020

ok tack nu fattar jag.

• Hannnas

Det var en tjej som gjorde en bra liknelse

"Det som mannen sprutar in kan liknas vid filmjölk och om du tänker dig att du är glaset och häller ut det... så kommer det ut en jäkla massa men det är massor kvar "

Det finns inga knep som kan få simmarna att stanna kvar, det är en enorm kraft i utlösningen och det är överflödet som ramlar ut så man kan absolut gå på toaletten efter mys

Lycka till!

• Hannah74
    Hannnas skrev 2006-11-11 21:18:16 följande:
    Det var en tjej som gjorde en bra liknelse "Det som mannen sprutar in kan liknas vid filmjölk och om du tänker dig att du är glaset och häller ut det... så kommer det ut en jäkla massa men det är massor kvar "Det finns inga knep som kan få simmarna att stanna kvar, det är en enorm kraft i utlösningen och det är överflödet som ramlar ut så man kan absolut gå på toaletten efter mys Lycka till!
    Hahhha den var ju klockren
    Vågar man hoppas?
Svar på tråden en dum fråga