Så ledsen...
Nu är jag så ledsen så att jag kan gå i tusen små bitar...
Slutade med p-piller i årsskiftet 05/06... sen dess har jag blivit gravid 4 gånger... Slutat i tidiga missfall allihop, två i v8 och två i v5
Jag känner mig så uppgiven och totalt uppriven inombords nu... jag orkar inte träffa folk, känns som att alla undrar när vi ska få barn och undrar om barn o graviditet. Jag skäms, skäms för att jag inte är gravid än trots att jag vet att det inte är mitt fel... Jag känner mig så oduglig och okvinnlig... vilket jag vet att jag inte behöver göra... men ändå kommer känslorna...
Det hela blir inte bättre av att en nära ingift släkting är i v16... jag orkar inte ens se henne och jag känner mig som en ännu sämre person
Vi har precis påbörjat vår utredning nu, lämnade 18 blodprover i veckan... kännns ok och bra att det är på gång men samtidigt så är man så ledsen.... varför har detta hänt oss...
Jag vet att många har det tusenfalt värre än vi... men just idag orkar jag inget, känner som att tiden rinner iväg, den spills till vilken nytta? Känner att jag bara vill låsa in mig och inte komma fram igen innan jag är gravid...
Var bara tvungen att skriva av mig lite...