• tindra 2006

pappa för tredje gången

hej väntar på att få komma till sjukhuset till veckan min fru ska eventuellt bli igångsatt tidigare då hon inte mår bra kroppsligt nu (smärtor)har två barn på 2,5 & 3,5 sen tidigare som är mitt allt vet inte riktigt vad jag ska skriva nu men hör gärna av er mvh en ny pappa på denna sida som också skulle vilja komma ikontakt med andra pappor

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-07 13:25:35:
    Måste ju tala om att nu är våran lilla dotter född hon är nu sex veckor gammal.Min fru fick bli igångsatt fem dagar tidigare än beräknat datum.Förlossningen tog tio timmar denna gången och allt gick jättebra.Hon fick ta ryggmärgsbedövning denna gången för hon fick sådana kraftiga värkar så hon klarade inte av det själv.Men förutom det så gick allt skitbra rent ut sagt.När hon kom ut vägde hon 3420 gram och var 49 cm lång.Namnet blev Tindra och nu väger hon 4400 gram och är 53.5 cm lång.

• Svar på tråden pappa för tredje gången
  • Tojje

Jag väntar med på att bli 3barns far, mina 2 andra barn är lite äldre, och min i maggen beräknas inte komma förrän till våren men=).

• Biodlaren

Väntar själv på min 3dje, om den kommer när den ska så kommer den i slutet av maj.

• calemero

grattulerar jag har själv 3 tonåringar så det var dags igen tyckte jag "i helvete skrek frun" så det fick bli en liten hund men all lyckka och välgång till er /calemero

• Cas The Familydad

Hmm..nja, jag väntar mit fjärde....eller hur blir det?Fundersam jag har en son på 11 år sen tidigare och en son på 3 år och nu så kommer det Tvillingar (töser) beräknade 25 feb  så det måste väl bli så att jag blir ju 4 barnspappa...Förvånad , det är lite skoj med tanke på att jag bara har varit med om 3 graviditeter....

Nåja, GRATTIS I FÖRSKOTT!

• Proud father

Gratulerar, väntar min fjärde.

• Liveit1971

ÅÅÅ ettan kom, å tvåan kom, å trean kommer så småningom! I juli kommer min trea! längtar...

Svar på tråden pappa för tredje gången