• LJF

Godkänd jippi

Idag fick jag besked om att jag blivit godkänd som äggdonator och känner mig väldigt lättad. Jag tyckte att väntan från besöket till beskedet inte var speciellt roligt, tänk om jag inte var duglig. Jag har ju velat i 1,5 år att donera men egna graviditeter har kommit i vägen. Så nu får jag börja ta tag i det enda som ligger som hinder 5kg. Så nu ska jag på allvar ta tag i vikten för jag har ju 6 mån på mig.

Har ni bra recept på god mat som är fett snålt eller andra bra tips på att gå ner i vikt behöver jag det. Jag är en bekväm människa så jag vill att det ska gå fort att göra och gillar inte att motionera om jag slipper.

• Svar på tråden Godkänd jippi
  • Maria 2

vv kokbok innehåller mycket goda recept ! men du då kanske du skulle passa som donator...jag är också lite bekväm av mig...hihi
    Har själv lyckats gå ner 24 kilo med vv.Har idag fått besked om att vi inte får genomföra nåt ivf fullt ut.Har avbrutit 2 och nu är det kört.Har visst hamnat i första stadiet av klimakteriet och det verkar som donation kan vara vårat enda alternativ......har dock inte hunnit prata om det än.....

Tack för att det finns människor som vill hjälpa andra !! kramar till dig !

• pimpom

Grattis, tack och lycka till LJF.

Maria 2; trist att det inte har fungerat för er. Styrke kramar till er. Vi är fler i samma sits och det kan vara skönt att veta. Kram pimpom

• LinaP

Grattis!

Jag fick också reda på att jag blivit godkänd idag! Vilken bra dag! Har gått här hemma och väntat på brevet och är överlycklig nu! Nu är det bara att vänta tills april, då det blir dags för behandling!

Det där med fettsnål mat är något jag också behöver lära mig. Har inte så mycket övervikt men skulle behöva gå ner 5-10 kg. Nu har jag i alla fall blivit medlem på Friskis & Svettis, ska börja träna några gånger i veckan. Förhoppningsvis hjälper det mig med viktnedgången... Är det kanske något för dig?

Svar på tråden Godkänd jippi