• Anonym (Hmm)

Någon som lånat ut pengar till okända på FL och faktiskt fått tillbaka dem?

Har läst så många trådar där folk vill ha ekonomiska råd och får erbjudanden att låna pengar av givmilda (naiva?) människor här på FL. Ni som lånat ut, har ni fått tillbaka pengarna? Många misstänker att det är bedragare som tigger pengar i dessa trådar, vad säger ni som har lånat ut pengar?

• Svar på tråden Någon som lånat ut pengar till okända på FL och faktiskt fått tillbaka dem?
  • Anonym (Hmm)

Ingen som vill svara?

• Anonym (Jag har)

Jag har lånat ut flera gånger till folk här på FL och har alltid fått tillbaka det. Kan röra sig om ca 2000 kr kankse

• såsen

Jag har inte varit i den sittsen att jag behöver låna ut till några här på fl..men däremot så lånar jag gärna ut till mina vänner om de skulle knipa för dem och jag har alltid fått tillbaka dem pengar jag lånar ut

• Anonym (Jag har)

Här är en som också har lånat ut till personer här på fl och de är samma här har alltid fått mina pengar tillbaka utan någta problem

Ibland har jag också köpt saker av den som vill låna och då har vi kvittat de genom mitt köp

• Anonym (blåst)

har lånat ut och blå ögd som jag är så vart jag lurad.
    1000kr fattigare och köper inte längre snyft historier.

• lollipop25

Fy vad lågt att inte få tillbaka pengarna. kunde du inte på nått vis få tag i personen?

• Little M

Jag har lånat ut och även fått tillbaka...Nu sitter man i samma sits själv,men kunde låna lite av svågern

• Houston Dogg

Finns det verkligen folk som lånar ut pengar till såna som de inte känner?! Skulle jag aldrig göra!

• Little M

Ja de finns sånt folk....

• ExAnimo

tråkigt att höra att anonym blåst inte fått sina pengar tillbaka... blir så arg så jag kokar.

När det finns så fantastiska människor som gör en god gärning och ställer upp blir blåsta...

Heder åt dig som lånade ut trots att du blev blåst...

Kramar om

• sandra1984

Fast den risken måste man ta.
    Lånar man till någon,vem som hellst,måste man veta att man faktiskt kan klara sig utan dessa pengar.Man vet ju aldrig...
    Jag väljer ofta att GE bort pengar,inte låna pengar till någon.
    LÅNA gör jag om det handlar om en stor summa,men det lånar jag endast till 3-4 personer som jag känner väl.

Svar på tråden Någon som lånat ut pengar till okända på FL och faktiskt fått tillbaka dem?