• Anonym (jätteräkan)

    jätteklitta?!

    hjälp jag har nog världens största klitta den är ca 4-5 cm lång å putar ut 2-3 cm...den e enorm som en jumboräka.
    vill verkligen veta om d e någon annan som har samma probs?
    skäms oerhört...jag har 2 döttrar och är orolig att dom i framtiden ska få samma problem
    min make sägr att den ä ovanligt stor men sexig...hjälp!!

  • Svar på tråden jätteklitta?!
  • Anonym (jätteräkan)

    ingen????? snällaa...

  • Alderia

    Varför skäms du? Om din man tycker att du är sexig: försök ta till dig det istället, och njut av att han uppskattar dina extracentimetrar! Alla ser vi olika ut.

  • Anonym (jätteräkan)

    men den e inte bara stor utan hänger nästan som e bebissnopp typ...jag överdriver inte...svårt å förklara hur enormt S T O R den är....större en en manstumme!

  • agtiwi

    Har du ont av det? Tänkte eftersom du skrivit inlägget under smärta/obehag. I så fall kanske du ska kontakta en barnmorska som kan titta och ge råd för hur du kan gå vidare för att få hjälp.

  • Anonym (jätteräkan)

    nej den gör ej ont men det är smärta i mäj att behöva ha den där å hänga =(

  • Tusendel

    Var stolt över din kropp och hur du ser ut, det där är bara snyggt!

    Usch för modet som ser ut att man ska operera bort allt så bara hålet är kvar, det är hemskt..

  • Anonym

    håller med er andra! nuförtiden ska alla se likadana ut. Varför det egentligen? det är väl inget roligt? Var stolt! och som sagt, ta åt dig av vad din man säger! =)

  • No 1

    jag har oxå en jätteklitta
    men jag är jäkligt stolt över den!
    både jag o min make anser att det finns inget sexigare än en välutrustad(både stor klitta o stora innre läppar) fitta...hehe.
    o det finns faktiskt många som har det så vi är inte ensamna..


    ♥♥♥Kan Du inte säga nåt snällt ska Du inte säga nåt alls!! ♥♥♥
  • Anonym (Klittman)

    Wow! Coolt -var stolt TS!! Jag tycker stora klittor är SÅ sexigt! Skulle älska att suga lite försiktigt eller gnugga lite lätt... Ruskigt avundsjuk på din make, TS!!
    *lyckligt suck*

  • se rädslan i vitögat

    Jag tycker inte du ska skämmas!

    jag skriver inte detta för att "trösta dig" utan för att det är väl inget fult med en stor klitta!

    fan det är lättare att komma åt,och din sambo kan ju suga på den,liksom få grepp om den

    Jag vet en annan kvinna som hade jättestor klitoris,men hon blev väldigt poppis bland grabbarna dom blir nyfikna och tycker det är häftigt och sexigt!!!

    va stolt kvinna!

Svar på tråden jätteklitta?!