• Anonym (hmmm...)

martinshop

har precis beställt från martinshop o nu undrar jag..kommer de i diskret försändelse?? vet att jag ska hämta ut paketet men jag vill ju inte att alla ska se vart jag handlar..
    nbån som vet?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-18 14:09:33:
    idag(5 arbetsdagar efter beställning) fick jag ett mail från martinshop att mina saker kommer inom 3-5 arbetsdagar.. fan va illa. de säger från början att de ska komma inom 2-5 dagar. *arg*

• Svar på tråden martinshop
  • Smindy

Jag tror att alla såna ställen har diskreta paket!
    Var inte orolig!

• Anonym

japp! det gör det, jag fick mitt hem i brevlådan tom!

• Anonym (hmmm...)

tack..blev lite orolig där.. Har aldrig beställt leksaker förr. *hihi*

• Anonym (lekfull)

japp, har fått paket till ica i byn därifrån. Var lika nervös som du att det skulle stå nåt utanpå paket, men nej då. Så diskret, så ingen risk att ngn fattade nåt där inte

• Anonym (brevbärare)

De är anonyma så till vida att det inte står på dem var de kommer ifrån men brevbärarna har faktiskt lärt sig att de som är anonyma innehåller just lite mer ekivoka saker

• Anonym

Anonym (brevbärare)

tänk vad många misstankar ni ska ha om t.ex. "traderaköpare".
    Har många, många gånger fått anonyma paket därifrån där avsändare osv saknas ;)
    Då lär ju brevbäraren tro att jag har ett helt rum med ekivoka saker :)

• Junke

Jag känner en tjej där dildon ramlade ur paketet när hon hämtade ut den på posten, pinsamt för henne! Men det var många år sen nu paketerar dom bättre.

• Anonym (kul)

Nä va kul, min brevbärare levererar ofta traderapaket utan avsändare till mig personligen, han måste ju tro att jag är helt besatt av sexleksaker. Därför han är så himla trevlig.

• Junke

Ja dom vet säkert vad det är men dom bryr sig inte! Det är alltid jag som får beställa sexleksaker i mitt namn då min fru inte vågar. Hon köpte en gång på Sandbergs.com och nu får hon brev varje månad med erbjudande om hårdporr med deras adress på baksidan.

• Anonym (hmmm...)

idag(5 arbetsdagar efter beställning) fick jag ett mail från martinshop att mina saker kommer inom 3-5 arbetsdagar.. fan va illa. de säger från början att de ska komma inom 2-5 dagar. *arg*

• Anonym (hmmm...)

rekommenderar starkt deras Black Pearl

Svar på tråden martinshop