• Medsyster

Förslag till överraskning på 30-års fest?

Hej! En liten chansning bara....

Har sökt och letat på nätet efter tips och förslag till lite spex/överraskning, sång, lek, eller något till min syster som fyller 30-år! Brukar har massa ideer, men just nu står det ganska stilla för jag ha lite annat i huvudet....*ler*

Men jag vill så gärna hitta på något på festen som hon ska ha. Inte present eller så. Men någon som har erfarenhet från en rolig eller minnesvärd fest tar jag mer än tackamt emot förslag! Snälla någon??

Kramar
    Medsyster

• Svar på tråden Förslag till överraskning på 30-års fest?
  • maj72

Något roligt som jag fick göra på min möhippa: Spela in en karaokeskiva. Dvs jag togs med i ett studio och där tvingades jag spela in två sånger. Givetvis fick jag presentera sångerna på bröllopet.

• amore75

Hej
    När en kollega till mig fyllde 30 år fick hon (och även vi kollegor) en underbar överraskning. Hon satt vid sitt skrivbord, när en okänd man ställde sig framför henne i en frack och började sjunga opera. En text som handlade om hur ljuvlig hon var. Han gav henne blommor och samtidigt sjöng han om att hon var lika vacker som en blomma. Alla kollegor samlades runt detta....så romantiskt, hennes man hade alltså hyrt en tenor som uttryckte de känslor som hennes man hade för henne mha en operasång. Snacka om att alla tjejer sa Ooohhhh, tänk om min kille gjorde så. Det kan vara ett kul tips men jag vet inte hur mycket det kostar eller var man får tag på en tenor som vill ställa upp. Lycka till.

• MadHatter
    maj72 skrev 2004-01-15 14:46:11 följande:

Något roligt som jag fick göra på min möhippa: Spela in en karaokeskiva. Dvs jag togs med i ett studio och där tvingades jag spela in två sånger. Givetvis fick jag presentera sångerna på bröllopet.

Tror jag också är roligt om systern gillar att sjunga. För mig vore det en mardröm.
  • MadHatter

Oj det var en extremt gammal tråd ...

Svar på tråden Förslag till överraskning på 30-års fest?