• chippo

just plussat men har lite brunt blod el.flytningar orolig?

hej
    har just plussat efter att mensen va max 3 dagar sen men jag har lite brunt blod el. om det är bruna flyningar någon som har haft det i början men att det ändå har gått bra är såå orolig efter 1 sent MF (v13) å senast ett utomkvedeshavandeskap....
    blödde lite efter samlag(ska opereras för cellförändringar därför blod vid samlag tydligen, men nu är jag ju gravid oxå...) i förrgår kan det va gamla rester som kommer ut kanske?
    snälla orolig tacksam för alla svar bra som dåliga...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-19 10:25:57:
    någon???

• Svar på tråden just plussat men har lite brunt blod el.flytningar orolig?
  • Skeppet

Det är ganska vanligt (30 % av kvinnorna) som har detta utan att det är någon fara. Men som du säkert anar kan det även betyda att allt inte står rätt till. Tyvärr är det ju bara tiden som kan avgöra hur det blir. Ring en barnmorska så kanske hon kan lugna dig. Kraaaam Skeppet

• C r e d o

Hej! Jag hade bruna flytningar i v 5, ringde gynakuten och fick komma nästa dag på ultraljud. Allt var bara bra, och ganska vanligt sa hon till mig. Det höll i sig några dagar bara.

• chippo

tack för era svar...man har ju så mycke funderingar. å oroar sig för att det ska bli samma gamla visa igen ni är guld värda
    kram kram från chippo

• Linsen

Lycka till och hoppas du får komma på ett vul så du kan gå vidare. Kramen!

• Nr 14

Hej!

I lördags fick jag också bruna flytningar som varar fortfarande men ytterst sparsamt. Var då i v 5+1. Ringde min BM på måndag och hon var lugnande och menade att det nog inte är nån fara men ville att jag skulle ringa och beställa tid på centralsjukhuset för att bli lugnare och få kollat att allt var ok (haft MF förut).

På KK där så var mottagandet att jag skulle få en tid för att kolla att "allt kommit ut"!!! De konstaterade MF direkt! Fick tid imorgon 14:30 och är denna gången förberedd på det värsta - det känns ärligt talat som att det är kört!

Hoppas det går bättre för dig!

Kram

Svar på tråden just plussat men har lite brunt blod el.flytningar orolig?