• uurika

omöjligt ?

Jag hade sista mens 14 aug och har en cykel på ca 28 dagar,
    borde ha fått mens den 10/9 ca, nu är det så att vi hade oskyddat sex den 9/9 och min mens har inte kommit,det är alltså 8 dagar över tiden men det var ju inte vid ägglossning direkt, det går ju inte enligt någon tabell direkt och jag tänker på det hela tiden, skulle det kunna vara så att man blir gravid preciis innan mensen skall börja eller är det omöjligt ?
    jättetacksam för synpunkter eller om någon varit med om liknande ?

// Hoppfull

• Svar på tråden omöjligt ?
  • Fnyz

det är väligt svårt å bli gravid men det finns fall som blivit gravida under mensen åxå så testa dig för säkerhetsskull fast kanske inte än för då syns de ju inte.

• uurika

ja jo jag vet, men eftersom jag aldrig är sen, när kan jag tidigast testa ifall mensen inte kommer ?

• Mizz Turko

Allt är möjligt. Hoppas att du får i alla fall det "beskedet" som du VILL ha.

• uurika

ja tack, nu går man bara och hoppas TROTS att det är mot alla odds, det enda som stärker mig är att jag alltid har regelbunden mens... imorgon går jag in på 9:e dagen som den är försenad, undrar hur tidigt man kan göra ett test, när det inte följer den "vanliga" gången....

• uurika

Usch jag sitter och läser och läser om alla, och nu börjar jag tro att jag blir "skengravid" bara för att jag så gärna vill så kanske mensen inte kommer pga det.. nån sorts stress
    jag önskar att någon kan säga vad de tror om NÄR jag kan göra ett test? ... läs första inlägg
    JÄTTETACKSAM för era svar

• lillajag2020

gör testet nu om du vill hemma,eller du kan göra blodprov imoron ,du kommer säkert o få resultatet om det är + eller inte,

hoppas att du plusar:) håller tummarna för dig.

• uurika

tack, jag svarade precis på ditt inlägg lillajag...lite komiskt

Svar på tråden omöjligt ?