• HaltaLotta

Använder du myggnät på barnvagnen?

Okej, vet att vi går mot hösten nu så denna fråga kanske var mer aktuell för någon månad sen, men jag är ändå nyfiken!!!

Använder du myggnät alltid, ibland eller aldrig på barnvagnen??? När barnet är i menar jag då såklart..... Cool

// Ida & Lova // *stavar som en kråka - sorry*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du myggnät på barnvagnen?
  • Muppsan

Ibland på promenader, och alltid då han sover ute i vagnen.

♥Max 051221
  • Grodan72

Mest när dottern sover i vagnen. Finns inte en chans att jag får ha på myggnätet när hon är vaken. Hon formligen hatar det och börjar gråta.

• Fru Brun

om jag ser att det är myggigt så åker det på på en gång.

• mammatillpojkar

ibland, det berodde helt och hållet på var vi gick för någonstans, ifall det va mycket myggor eller getingar!!

• lövet2

Med liggvagn och baby har jag använt myggnät alltid utan undantag. Bor i Norrbotten ....

• tamate

använder det konstant när hon är i vagnen, det blir inte så ljust för henne då. bara när vi är ute och går på galleria etc som jag har syffletten nerfäld för att hon ska se sig omkring, har bara blivit så

• Honey1982

Om han sover ute och om vi går t.ex vid sjön på promenader (på sommaren).

• 1980 längtar

Har aldrig gjort det har inte ansett att jag behövt det Även bor jag i Luleå!!! Men nu på hösten har getingarna varit galna och då hade jag velat haft det på spjälsängen, men dum som jag var så blev det inte så heller

• Fru Bergman

jag glömmer alltid bort det där med myggnät. Men när vi spelar golf och hon somnar så använder vi det. Fast det skulle vara bäst att ha på det hela tiden.

Svar på tråden Använder du myggnät på barnvagnen?