• Jagjagjag

Efter hur många missfall lyckades ni få barn ?

Efter hur många missfall lyckades ni få barn?

Skriv gärna och berätta.

KRAM på er alla!

• Svar på tråden Efter hur många missfall lyckades ni få barn ?
  • Jagjagjag
    Har inte lyckats ännu (5 MF/MA)

De två senaste gångerna har vi fått prova med progesteron, trombyl och kortison.
    Men det fungerade inte ändå.
  • Underverket Tims mamma

Önskar alla som fått missfall och ännu inte lyckats + och behålla skrutten LYCKA TILL!

• Mammas gossar

Efter 2 täta mf under våren/sommaren 2005 så blev vi med Hampus i slutet av Augusti (2005)

Älskar min son!
  • emmem

efter 7 st,kom Tova...hoppas jag slipper så många mf när vi ska ha nästa bebis..

• jojjo113

Jag fick ett mf i oktober 2003. I september 2004 föddes min son och i maj 2006 föddes min dotter.

Önskar alla lycka till!

• Wilowa

Jag hade missfall sommaren 1998 och sommaren 2000. Under senhösten 2001 föddes mitt första barn, efter att fått äta Pergotime för att stimulera äl. Mitt andra barn föddes sommaren 2004, utan missfall eller svårigheter att bli gravid.

• natjam

Vi har precis fått igång en utredning för upprepade MF.

Kramis

• Fibi

9 missfall.
    men det är sen jag var drygt 15.
    2 mf samma år innan jag blev gravid med lilltösen.

• Itis

Ett missfall i v6 innan jag blev gravid med Kotten (nu v 19). Vi hade uppehåll 1 månad efter missfallet och sedan tog det sig efter en månads försök.

• greta2

Har haft två MA. Sätter mkt snart igång med barnverkstaden igen.

• Hanna79

Vi lyckades få en son efter två ma. Vi försöker nu skaffa ett syskon men det har inte lyckats. Vi har istället fått ytterligare ett ma och ett mf. Ska nu börja med utredning.

• Rixie

Fick två MA (Mars 2004 samt April 2005) innan sonen kom i April 2006. Det första i vecka 20 och det andra i vecka 14.

• alilo

efter 5 missfall kom våran efterlängtade AliceSkrattande

• tröskan

Efter ett missfall i v 7 sep 03 fick vi vår underbare son sep 04. Nu försöker vi på nummer två och har nu haft två missfall i rad.

Svar på tråden Efter hur många missfall lyckades ni få barn ?