Mår shit just nu....
Det är shit jobbigt det här med att vi inte får barn å så.. tänker shit mycket på det asså..
vet inte hur länge man klarar asså.. orkar snart inte längre asså.. det är så himlans jobbigt asså..
För övrigt så är det ganska bra, å jag mår ganska bra då.. men det som är kruxet nu är att vi inte får barn.. vi har försökt i 1 och ett halvt år nu asså.. usch ja.. det är så deprimerande när man tänker på det bara.. det värsta man kan seja när man försöker är dem som sejer typ.. tänk inte på det. jaha, ska inte ni skaffa barn å bilda familj då?? det löser sej typ, tänk inte på det bara...å sånt vill man ju absoulut inte höra när man försöker ju... usch.. jag vet inte alls hur jag ska tackla det här bara.. får massa ångest när jag tänker på det å så.. å det värsta av allt är väl, som jag sejer till mej själv å min man.. hur ska jag orka?? hur ska detta gå?? hur ska jag klara med ALLT detta å så då?
å spec. nu när man går i skolan mä ju.. det kommer ju påverka mej det här ju.. det känns liksom som om detta kommer knäcka mej att vi inte får barn å så..
asså vad gör man inte eller så altså... vet inte hur många ägglossningstest man köpt asså.. nee..
det är ägglossningstest å det är gravtest, å gud vet allt ja... man gör ju vad som helst ju för att det ska gå.. ägglossningstetsar å jag vet inte allt.. jaa man testar ju allt, desperat som man är då...
testar med ägglossningstest nu.. så jäkla jobbigt när dem inte ger nåt bara, å man testar å testar å testar.. å inget utslag får man ju inte iaf.... suuuck och stön!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-25 23:20:45:
orkar inte mer asså... som det känns nu iaf!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-25 23:21:00:
gråta ;- ´(